{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Nogle gode ideer.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og overvejet om jeg skal hente en bil i udlandet, og jeg har muligvis fundet den.
Mit problem er så, at den helst ikke skal køre om vinteren, og helst have en garage, men da jeg ikke har en garage og heller ikke kender nogen der har en jeg kan låne, så vil jeg stille den ude med et dækken på.
Men jeg vil gerne have den til at stå på noget andet end vores grusindkørsel, altså måske bygge en lille platform til den.. Men jeg ved ikke om det vil hjælpe på noget.

Kan i hjælpe mig med nogle ideer til hvad man kan lave som er statning for en garage.

Jeg ved godt at det aldrig bliver det samme som en garage, men det er nu det jeg kan gøre.

//MIkkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle gode ideer..
  • #1   23. nov 2010 Du kan vel leje en garage eller et andet sted?

    Fx lign. BoxIt.dk ?


  • #2   23. nov 2010 kvalitets carcover + 10 gamle fortovs fliser burde vel kunne gøre jobbet ??
    Eller evt en jernplade som entreprenør bruger til at køre på


  • #3   23. nov 2010 jeg har en super fin garage til 350 i mdr. i Fredericia på hånden hvis det er ??

  • #4   23. nov 2010 Fredericia er bare lidt langt fra Grenå.. Men ellers tak for tilbuddet smiley

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #5   23. nov 2010 hva med 4 stolper støbt i jorden, og noget beklædning (ja eller tyk plastik) på sidderne

    koster ikke en bondegård, og burde virke efter hensigten.

    kender en der havde sine MC'er stående i "plastik garage" om vinteren.
    den var lavet af dampspær og lægter og 4stk 4x4 stolper til hjørner, så hiver han den ned når MCen skal på vejen, stolperne står i støbte huller og kan lige hives op, når resten er skildt ad.

    så kan det også bruges igen og igen, også hvis du flytter smiley


  • #6   23. nov 2010 vil godt se , 4 stolper og lidt plastik,hvis vi får lige så meget sne i år som sidste vinter

  • #7   23. nov 2010 Snoopy & Szkobel D
    Super smart,, og hva sker der når den første vinterstorm og en uforsikrede bil står under noget pindebrænde ???


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #8   23. nov 2010 hvis man er komplet idiot og banker 4 pæle i jorden og vikler det omkring med plastik, ja så vælter det

    derfor jeg pointerede LÆGTER

    var ikke klar over resten af danmark ikke kan slå lidt træ sammen med nogle søm, så det står stabilt.
    hvis en MC til over en kvart million kan stå derinde vinteren over, så kan en 4 hjulet sku nok også.

    så brug lige øverste etage før i svare, på noget der måske kunne hjælpe manden.
    så må mikkel jo vudere om han mener han akn slå det sammen, eller om han ikke stoler på sine evner som håndværker.

    så ja det er faktisk super smart, hvis man samtidig tillader sig selv at tænke lidt...


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #9   23. nov 2010 SBL

    det "supersmarte" ville være at bruge (som jeg også skrev) en bekllædning (som normalt er af træ ned af siderne) men kan som nød laves i noget tykt plastik.

    og holde kan det altså sagtens, hvis man tænker længere end de 4 pæle og lidt husfilm omkring dem :S


  • #10   23. nov 2010 pæle i jorden og vikler det omkring med plastik, det er jo lige nettop det du siger, tror nok Mikkel B ved hvad en almindelig carport er, men lidt lægter i jorden, så er der vist dømt fiasko


  • #11   23. nov 2010 Snoopy & Szkobel D
    Hjælpe-Administrator

    Damn, ja lægter,, SÅ bliver det solit


  • #12   23. nov 2010 Snoopy & Szkobel D

    Altså det lyder som en rigtig fin idé. Jeg tror godt jeg ville kunne få det til at fungere. Så det vil jeg overveje.

    Jeg kan da godt se at det lyder mærkeligt, men det koster sku ikke ret mange knapper at købe lidt støbemix og så støbe sine pæle i jorden. Den kan jo også bruges om sommeren evt.

    //Mikkel


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #13   23. nov 2010 Mikkel B

    jeg er da glad for du kan se hvad jeg mener, uden jeg behøves tegne det for dig smiley

    men det nemmere at sige "det duer ikke, det er noget lort, fordi det er ikke mig der sagde det"
    end det er at acceptere at nogle mennesker KAN bygge noget selv, som også holder, fordi de liiige tænker den meter ekstra.

    og du kan bare PB hvis du mangler ideer eller lign, smiley


  • #14   23. nov 2010 ja, det er meget nemmere at sige det dur ikke, i stedet for at give det en chance.

    Jeg skal spørge, hvis jeg får problemer smiley


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #15   23. nov 2010 Hvad med en 20 fods container måske ? Ellers er snoppy`s forslag da god nok og du kan måske få et godt råd hos steen præst

  • #16   23. nov 2010 hvis du ellers godt må have en carport, så spørg evt på en teknisk skole med tømrerfag om de vil lave en.....den kan du sikkert få meget billigt...nok næsten lige så billigt som den anden løsning.....måske evt købe en brugt og sætte op....

    men hvis du ellers laver den med dampspær, og lægter...så husk blot hældning på taget og evt slå det værste sne af....det skal nok holde også, bare det er lavet ordentligt


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #17   24. nov 2010 per S

    lige præcis, det behøver jo ikke laves så det danner en pool hihi


Kommentér på:
Nogle gode ideer..

Annonce