{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.750 visninger | Oprettet:

kørsel uden kørekort?? straf :) {{forumTopicSubject}}

Hvad er straffen for at kører uden kørerkort f.eks hvis man skal til en teori prøve og ikke består , så tager de jo kortet, og får det tilbage når man har bestået teoriprøven.

hvad hvis man kører mellem disse 2 ting?
har fundet frem til dette link men passer det på her også??

http://www.sikkertrafik.dk/I%20bil/Koerekort%20og%20koereproeve/Straffen%20for%20at%20koere%20uden%20koerekort

OBS:
og nej har ikke mistet kørekortet bare et spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørsel uden kørekort?? straf :)
  • #1   14. dec 2010 Jeg ved at hvis du bliver taget gentagende gange uden kørekort så tager panserne din bil og sælger den på aution

  • #2   14. dec 2010 5000 kr første gang...

  • #3   14. dec 2010 Det er korrekt. 5000 kr. første gang, og derefter stiger den.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   14. dec 2010 Det er de 5k som der bliver skrevet, man har jo intet kort i den tid de hr beholdt det..
    Og de kan sige du ik må komme til teoriprøve inden for en hvis antal måneder skal jeg ik kunne sige, men kunne fristes til at tro det..


  • #6   14. dec 2010 Det med de 5000,- er korrekt. Men det er delt op på den underlige måde at; hver politikreds er for sig, så når du bliver stoppet første gang i f.eks. vestegnens politikreds er det 5000,- hvis du så bliver stoppet anden gang i nordsjællands politikreds er det også første gang og dermed 5000,- o.s.v..

  • #7   14. dec 2010 jamen var nemlig i tvivl om hvor vidt at de gjorde mere ved det end "bare" en bøde. forstå mig ret ved det er forkert men har en bekendt som har brug for sit arbejde, og han sagde HVIS det ikke kunne lade sig gøre var han nød til det. han læser på livet løs for at bestå første gang da han ikke vil være på kant af loven,

    han var uheldig i en højresvingsulykke hvor en hurtig scooter kom fræsende, heldigvis kom ingen til skade. men han ville bare høre hvordan om teoriprøven blev rykket eller kørekortet udskudt`


  • #8   14. dec 2010 Det bliver ikke udsat, medmindre der er en ret ny regel.. Jeg blev stoppet 91 gange i frakendelsesperioden, og det udsatte ikke den dato hvor jeg måtte generhverve kortet igen

Kommentér på:
kørsel uden kørekort?? straf :)

Annonce