{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

Til dem med tatoveringer!!! {{forumTopicSubject}}

Hej biltosser...

Nu har jeg efterhånden set så utrolig mange fyre i byen på stranden og andre steder som har fået tatoveret deres navn på armene.

Altså tit er det fornavn på den ene arm, og så efternavn på den anden.

Jeg tænker hver gang, hvorfor?

Glemmer de tit deres navn?
Giver det street respekt?
Er pigerne så klar over fra start at man ikke hedder et nedern navn, som "Bo Klemmensen"?
Eller er der bare nemmere når man bliver anholdt og ikke vil sige noget til politiet at de selv kan kigge?

Jeg ved det simpelthen ikke, og kan ikke komme i tanker om hvad fordelen ved det skulle være, men håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe og svare på hvorfor de har det.

Fortsat god Søndag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til dem med tatoveringer!!!
  • #1   19. dec 2010 i dagens danmark SKAL os fyre have tatoveringer, have en vel trænet krop og være Cool

    men ja total grimt faktisk


  • #2   19. dec 2010 Det kunst smiley

    Og de mener vel det giver dem en tilfredstillese og de syntes det ser godt ud..

    Men jeg har det også lidt som dig. den med fornavnet har jeg aldrig forstået.


  • #3   19. dec 2010 Havde du måske overvejet om mange af disse fyre, måske fik deres barn/børns navne tusset..!

  • #4   19. dec 2010 Nicki-

    Det har jeg tænkt på, og har også set det på nogle.

    Men de sidder som regel andre steder. Det jeg tænker på er når det står ned af begge arme..

    Har intet imod tatoveringer, kan skam godt syntes det er pænt, undrer mig bare over det med navnet ned af armene.


  • #5   19. dec 2010 Simpel mangel på intelligens og kreativitet.

  • #6   19. dec 2010 hvorfor køber nogle folk billige alufælge og smider feks et vw logo på:-)
    smag og behag vel.
    har ikke selv mit navn nogen steder men det var det smarte engang ligesom stjerner var og japanske er nu.


  • #7   19. dec 2010 Spørg dem...

  • #8   19. dec 2010 Det er vel op til hver enkelt hvorfor man får det lavet.
    Jeg har fået lavet min fordi den klub jeg følger betyder utrolig meget for mig.. 1885 på læggen som er AaB's opstarts år.


  • #9   19. dec 2010 Eller endnu værre : Deres fødselsdato...

    But why????


  • #10   19. dec 2010 mange for tegnet deres barns navne... ja har selv tusser... ikke noget jeg går og viser frem men jeg har det... og jeg er glad for dem... men jo.. når jeg finder en som kan tegne det jeg vil have skal mine ungers navn også tegnes et sted på kroppen...

  • #11   19. dec 2010 thomas C

    Det med fælge må være fordi at nogle tjener mere end andre, eller at de sad på bilen da man købte den. smiley

    Men hvis (det var) det smarte, og ikke er mere, hvorfor så?
    Man skal jo leve med det resten af livet.
    Så da hellere få lavet noget tidssvarende tænker jeg...


  • #12   19. dec 2010 Navn på skulderen kan være en fordel hvis du køre galt eller på anden måde slået ihjel

    Mine brødre + jeg selv har navn + fødselsdato på skulderen


  • #13   19. dec 2010 -phønix-

    Det kan jeg godt sætte mig ind i at du vil ha skrevet dine børns navne.
    De betyder jo også en hel del for dig.


  • #14   19. dec 2010 Erik A

    Den havde jeg ikke tænkt på, men smart nok.


  • #15   19. dec 2010 Jeg har mit familienavn tatoveret (Elniff) på min ene arm. Og det har jeg fordi som sagt at det er et familienavn, men mest på grund af min mormor var ved at gå bort, og det stammede fra hendes side af. smiley Så jeg er stolt over min. Men kan godt følge dig i det med folk tatovere deres fornavn såsom "Thomas" eller lign er fesent smiley

  • #16   19. dec 2010 Det sgu nok for at få opmærksomhed og det virker da... Men det er da noget grimmere dem der får lavet flammer eller tribal, som der overhovedet ingen mening er med eller dem der har i hovedet... det er satme for klamt...

  • #17   19. dec 2010 Jeg sætter en meget stor ære i at skille mig ud på stranden og på diskoteket.. Jeg har nemlig ikke en eneste smiley

  • #18   19. dec 2010 jeg har selv mit efternavn (hollænder) tattoveret på skulderen. det valgte jeg at få, da jeg næsten ikk ser den side af min familie, som har det efternavn. og fordi jeg kun har oplevet 3 andre der har det efternavn.
    på min anden skulder, har jeg min fødselsdato, skrevet med romertal. fik det skrevet med romertal, fordi jeg syntes det var for normalt bare med alm tal. og så er der lidt mystik over det, medmindre man kan romertallene i hovedet smiley

    men jeg kan godt følge dig, med navnene ned af armene. det virker for "normalt" nu om dage. men for år siden var det jo sikkert et hit smiley


  • #19   19. dec 2010 Som Ronni skriver, hvis man føler en hvis stolthed over sit navn så kan jeg godt forstå det. Men måske ikke lige på underarmen hvor det er svært at skjule. Har selv overvejet at få mit familienavn tatoveret. Men kun familienavnet (Søholm)... Er ret ligeglad med at få tusset Jensen nogen steder.
    Vil give CarbonWrap ret i at det tit er mangel på kreativitet (den med intelligensen lader jeg være med at kommentere på). Hvis man gerne vil have en tatovering bare for at have én så er det nemt bare at få skrevet sit eget navn.


  • #20   19. dec 2010 Dr.Love

    Ja det kan godt være det var et hit for nogle år siden.
    Har man set det i film måske?


  • #21   19. dec 2010 ligesom de teckno roid guys der får lavet poker og clowns, stillen er fed nok men hvad nytter det man ser temae'et dukke op 8-9 gange på en aften

  • #22   4. jan 2011 Hvorfor kører folk vw? Mangel på kreativitet og intelligens? GG

    Ej, jeg har sgu selv mit efternavn ned af højre arm. Ikke noget jeg egentlig ville have haft. Men bogstaverne var meget pæne. så er da tilfreds. Hader da mere de der kedelige tribals som er blevet lavet af en eller anden amatør-i-en-kælder tattovør/slagter.


Kommentér på:
Til dem med tatoveringer!!!

Annonce