{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Told og skat. {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg brev i dag fra told og skat.

Jeg have et problem med at min BMW530i står som en 530D.

Det er en 530i jeg har der står også benzin på min reg att og 12.8km pr L det er forkert når det står 530D udfor tybe.

Så jeg sendte min reg att ind til told og skat og forklaret dem at det er en 530i og ikke 530D, men de er ligegalde det er op til mig selv om jeg vil have det ændret selvom de snyder sig selv for 3400kr om året.

For at være helt sikker ringet jeg til dem, og jeg fik bare den besked det er helt op til dig selv, den har altid ståret sådan, de kunne godt se at BMW danmark havde lavet en fjel i de tybe papir de havde sendt ind første gang den blev solgt, men det var ikke noget de gjore noget ved den var synet som en 530i, det var bare heldigt for mig at jeg sparre penge i vægtafgift.

Så kan kun sige god jul til told og skat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Told og skat.
  • #1   22. dec 2010 Pas på på, at de ikke kommer og vil have penge fra første indregistreringsdato, fordi de har tidligere lavet en fejl.....

  • #2   22. dec 2010 sten K

    kan de ikke.

    Men de kan komme til at betale afgift tilbage til mig selvom det ikke var min fra ny af, og det ville hun lige kikke på og sende et brev om der var noget at komme efter så ville jge få dem hvis der var, hvis jeg køre til syn og sende min reg att og syns papir ind hvor der står 530i på.

    Sup®aManden_Supra til salg !

    Der bliver nok at bruge dem til, jeg skal have mig en ny BMW S1000RR næste år så er det nummer 3 jeg har haft af dem, også får jeg den 535D i april som der også skal betales afgift af.



Kommentér på:
Told og skat.

Annonce