{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

Tro på det..... {{forumTopicSubject}}

Gode gamle winamp som jeg bruger til musikafspilning - indeholder nu diverse reklamer, men denne her er for god til at være sand:



lisblog.com
Min succes med at arbejde hjemmefraKunne du tænke dig at tjene op til 1 150,93 kr. om dagen ved at postere links på Google
Postet af: Lis 19/11/2010
Kommentare (21)



Mit navn er Lis Larsen. Efter jeg mistede mit arbejde har jeg brugt næsten et år på at finde en legitim vej til at arbejde hjemmefra. Jeg undersøgte og læste omkring de forskellige muligheder derude, og fandt endelig Web Income Kit. Da jeg havde tilmeldt mig tjente jeg næsten 11 000 kr. i min første uge, jeg var i totalt chok. Da jeg havde tjent 21 000 kr. jeg som blæst væk. Dette var min bilet ud af en dårlig karriere, en legitim vej til at starte min egen forretning.

Web Income Kit ($ 2.97)
Tilbudet udløber d. 23/01/2011

Basalt set tjener jeg mellem 40 kr. - 220 kr. for hvert webside link jeg poster på Google. Der er ikke nogen som behøver at købe noget af mig for at jeg bliver betalt. Jeg modtager ugentligt lønningscheck, og jeg modtog min første check efter 2 uger, og jeg arbejder hjemmefra!

Et Screenshot af min online Google konto.

Det er muligt for mig at tjene penge uden at skulle forlade den comfort jeg har I hjemmet med undtagelse når jeg ønsker at arbejde fra en café eller bare væk fra mit hus. Jeg vil sige at jeg har reduceret mine arbejdstimer omkring 10-14 timer om ugen i gennemsnit. Det bedste er den ekstra tid jeg nu har som jeg kan bruge på min familie og specielt mine børn.

Jeg havde aldrig ønsket at være spærret inde på et kontor, fanget i et kontor drama, eller bekymre mig om den næste uge vil blive min sidste. Min mand er lærer så vores børn var fanget hjemme hos deres bedstemor eller sendt til en dårlig daginstitution som jeg ikke turde stole på. Jeg startede med at undersøge programmer hvor man kunne arbejde fra hjemmet efter at jeg havde læst nogle artikler.

Da jeg kom forbi Web Income Kit var jeg chokeret hvor simpelt dette program var! Jeg havde brug for en 3. part der kunne forsikre mig at dette program var legitimt. Jeg følte mig meget sikker da jeg opdagede at Web Income Kit var højt nomineret som en hjemmearbejdsplads af National Consumer Advocacy Group.

Efter jeg havde skrevet mig op var det meget simpelt… Jeg fortæller dig alle som kan bruge Internettet kan tjene penge med Web Income Kit. Efter kun en uge havde jeg næsten 11 000 kr. på min konto. Efter 3 måneder tjener jeg i gennemsnit omkring 21 000 kr. om ugen ved kun at arbejde 2 timer om dagen. Dette er måske ikke mange penge for nogle mennesker, men det har totalt ændret mit liv.


8.-12. Junis lønningscheck på 41 778 kr. En af mine bedste uger til dato!


Så du ved, selv efter at have læst omkring folk som tjene penge online, at jeg var en smule skeptisk ved at prøve, men da jeg modtog min første lønningscheck , så var jeg sikker - det virkede. Og når jeg ser tilbage kan jeg sige at det var min bedste beslutning jeg har taget for min karriere og familie.

Grunde til jeg besluttede mig for at bruge Web Income Kit:

Det er nemt. Det sværeste er at surfe på nettet og poste links.
Jeg arbejder kun få timer hver dag og jeg tjener MERE end da jeg arbejde fuldtid.
Jeg modtog min første check efter 2 uger – hurtig betaling.
Jeg arbejder når og hvor jeg vil.
Fritid og bruge penge – Jeg har betalt alle mine kreditlån og har endelig en opsparingskonto!
Dette program er IKKE:

Kræver ikke en traditionel forretnings udlæg af penge og problemer.
Ikke MLM (Multi-Level Marketing) hvor du skal sælge ting til dine venner som sælger det til deres venner (hvem gør det?)
Ikke svært at state, alle kan komme i gang hurtigt.
Ikke en stor lære kurve, hvis du er på Internettet og læser dette kan du gøre det.
Og her kommer det bedste. Du kan nu bestille dinOg her kommer det bedste. Du kan nu bestille din Web Income Kit pakke gratis uden at tabe noget. Det er værd at prøve!

Brug din chance med Web Income Kit her
Tilbudet udløber d. 23/01/2011


Del venligst dine erfaringer med Web Income Kit. Hvis du har nogle spørgsmål, så føl dig fri til at spørge, jeg vil være glad for at hjælpe!

Kommentare (viser 21 af 21):
Lis sagde 24/11/2010
Wow det er en god start. Intet problem, hold mig til det og lad mig blive opdateret.Shay42 sagde 28/11/2010
Jeg er en ny mor og indtil nu virker det godt omkring mit skema. Ved du hvordan jeg kan opsætte direkte indskud?Lis sagde 03/12/2010
Shay42 – Jeg har altid fået mine med posten. Jeg har hørt de tilbyder at sætte pengene direkte ind på din konto men jeg har ikke kigget nærmere på sagen.

GTRCali – GODT ARBEJDE! Nu ser du hvor nemt det er? Bare fortsæt!
Daniel sagde 10/12/2010
eg er så glad for at jeg har fundet din side. Jeg kan stadig ikke tro at dette virker!!! Hvis du har nogen andre anbefalinger så informer venligst om dem!

Tak!
ISA22 sagde 16/12/2010
Woohhoooooooooooooooooggggoooogggllleee!!!!GTRCali sagde 25/12/2010
Lis det var klart nemt. Jeg kan gøre det mellem mine skole timer.
CaliSara sagde 26/12/2010
God guide, jeg har gjort det for 3 uger nu… første uge var langsom, 2. uge begyndte det at tage fart jeg er nu i uge 3 og har tjent 20 000 kr. … JEG ELSKER DIG!!!Lis sagde 27/12/2010
GTRCali – Vidste du ville finde ud af noget der fungere for dig. Fortsæt den gode stil.

CaliSara – DET ER FANTASTISK! Du klare dig bedre end jeg gjorde!
Nike sagde 30/12/2010
Meget nemt at bruge. Jeg har lige fået en bærbar så jeg kan arbejde fra min hjørne café. Livet er hårdt…. JokeJulia sagde 01/01/2011
Hvor lang tid tog det dig at starte… For evigt eller hvad?
Lis sagde 01/01/2011
Julia... Det tog mig et par timer at komme igennem alt og starte. Jeg er pænt dårlig til computere og jeg fandt ud af det. Lad mig endelig vide hvordan det går.Yang sagde 06/01/2011
Bestilte det for 5 minutter siden! Lad os se hvordan det går!R2D2 sagde 07/01/2011
Indtil nu har jeg gode tal men jeg har også været væk på ferie, jeg vil prøve mere når jeg vender tilbage.
Lis sagde 09/01/2011
Larsen / Yang – I skal være velkomne begge to

R2D2 – Da jeg endeligt kom I gang fik jeg også en bærbar fordi jeg kan lide at arbejde væk fra mit hus til tider hvis vejret er godt og jeg har wireless Internet. Nyd din rejse!
garlicluva sagde 13/01/2011
Jeg modtog det for 4 minutter siden. Jeg vil lade dig vide hvordan det går.
Peter sagde 14/01/2011
Det lyder perfekt for mig fordi selv om jeg kan arbejde hjemme tager mine born en masse tid.Lis sagde 17/01/2011
Garlicluva – Hold mig opdateret

Peter – Børn tager din tid? Slet ikke! =)
J.J. sagde 18/01/2011
JEG HAR LIGE MODTAGET MIN 2. CHECK. TAK!en kommentar:


Navn:
E-mail:
Kommentar:



Brug din chance med Web Income Kit her
Tilbudet udløber d. 23/01/2011
Om mig:





Hej Jeg er Lis og velkommen til min blog. Jeg bor I København med min man og to dejlige born som holder mig travlt optaget det meste af tiden!

Efter et grundig undersøgelse har jeg fundet et måde hvorpå jeg kan arbejde hjemmefra.

Flere personer har nu lært om disse muligheder, så hver smart og start nu. I den nuværende verdens krise er det en rigtig god chance at tjene nogle gode penge. Held og lykke!!! Livet er godt!

- Lis Larsen
Kom igan:

Skridt 1:

skaf Web Income Kit

Skridt 2:

Post Links som Google giver dig.



Skridt 3:

DIndsæt de Checks Google sender dig i banken!



Larry King:



"Der ser ud som Google prøver at blive verdens største arbejdsgiver.”

WSJ:



"Dette værkstøj fortsætter med at blive mere populært. Intet under, siden mange har mistet deres job grundet global krisen og store virksomheder så som Google og Yahoo! Bliver deres eneste mulighed.!"

Jessica E. Vascellaro, WSJ












Copyright © 2009 lisblog.com Alle Rettigheder reseveret.




Web Income Kit Succes Historier & Ting | Privacy Policy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tro på det.....
Kommentér på:
Tro på det.....

Annonce