{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.386 visninger | Oprettet:

Sende trådløs lyd fra pc til anlæg. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Bilgalleri.

Jeg ville høre om nogle af jer måske kunne hjælpe mig?

Jeg har en macbook Air hvor jeg sender min musik fra itunes trådløs til min airport express som så afspiller det ud af mit anlæg.

Hvis jeg sidder med min iPad kan jeg streame alt lyd. lige fra spil, youtube, ipod trådløs.

Men. Ville gerne sende ALT lyd fra min bærbar uanset om det er youtube eller når jeg smider noget i papirkurven. Uden ledninger. Altså trådløst. Og der skal selvfølgelig ikke være delay.

Jeg gider ikke hente nogle programmer. Har hørt om Airfoil osv.

Men har lige købt et nyt sourround sound, hvor man kan gøre det? Jeg ved bare ikke hvordan jeg sætter det op? Og jeg kan ikke rigtig finde det i manualen. Jeg har internet på min bluray afspiller. lige nu hører jeg kun musik fra itunes og bruger airport'en til at udskrive trådløst.

Men min kæreste kan godt lide at høre musik på youtube. Så kunne være fedt.

Det er det her jeg har købt:
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=1209560420

Og der står også: Trådløs streamning fra pc.

Ellers må jeg prøve at tage over i Fona og spørge dem ad. Eller ringe ind til Samsung.

Men har bare travlt. Går i skole, arbejder og har en masse opgaver hængende over hovedet.

Håber at der er en der kan hjælpe mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sende trådløs lyd fra pc til anlæg.
  • #1   14. apr 2011 Jeg er da ked af at høre du har købt Samsung Lyd anlæg smiley

    Men ellers ud over det.

    HVIS du har tid så smut i Fona, de vil helt sikkert også gerne vise dig hvordan du gør smiley


  • #2   14. apr 2011 Nu er din Macbook Air, en Apple computer og ikke en PC (personal computer = windows styresystem)..

    Men det kan da godt være det kan komme til at fungere med Mac OS X, men har desværre ikke et kvalificeret bud på det.. Men ja, enten kontakt samsung, eller et hifi forum..


  • #3   14. apr 2011 Må se om jeg kan få tid her om et par uge. Heldigvis lukker Fona først klokken 20 her.

    Øv. Øv.


  • #4   14. apr 2011 Og hvorfor er du ked af at jeg har købt Samsung?
    Det er hel sikkert den bedste lyd jeg nogen sinde har oplevet og stilmæssigt passer det ind i mit hjem.

    Og prismæssigt synes jeg at det er kanon lyd.

    Min far har f.eks. et bose anlæg som har kostet næsten det 10 dobbelte. Og der lyder mit bedre, mere klart.

    Mit tv er også samsung. Og det er også det bedste kvalitet jeg har set. Specielt hvis man ser HD-kanaler eller bluray film.

    Hvad er der galt med Samsung?


  • #5   14. apr 2011 hifiklubben har en bluetooth dims, du kan sætte i dit anlægs phono indgang. Så kan du sende fra pc til anlæg, hvis du har bluetooth.

    <b>AJay


  • #7   15. apr 2011 Hejsa igen.

    Altså anlægget har så det burde kunne gøre det uden tilkøb af nogle produkter.

    Min far har selv Bose system. Hvor der er højtaler i begge badeværelser, kontoret, terasseren uden for, sove værelset, "biografen". Så det kører samme lyd. Så ved godt hvordan det virker.

    Men vil bare sende alt lyd fra computer over anlægget via det der er lavet til det. Havde bare håbet på at der var en der havde det samme anlæg som kunne forklare. Men tak fordi i prøvede.

    Mvh


  • #9   15. apr 2011 Synes det er lidt irriterende at folk ikke læser hvad der er blevet skrevet...

    Jeg har en Airport express og kan jo godt afspille fra itunes.

    Men jeg vil jo have AL lyd til at køre ud af mit souround sound.
    Præcis ligesom hvis der sad et jackstik i.

    Mit anlæg kan dette. Men jeg ved ikke hvordan. Det er derfor jeg havde håbet på at nogle kunne hjælpe mig med hvordan jeg får den til det?

    Skal jo ikke downloade nogle programmer eller købe noget.

    Hmmm


  • #10   15. apr 2011 Ajay.

    Det er noget lignende det jeg skal.

    Men anlægget har det indbygget. Så der ikke skal tilsluttes noget.
    - Jeg ved bare ikke hvordan det virker.

    Mvh


Kommentér på:
Sende trådløs lyd fra pc til anlæg.

Annonce