{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

overvejer og købe motor cykel {{forumTopicSubject}}

overvejer og tage motorcykel kort og købe mig en motor cykel til foråret

men kan man få noget ordentlig til under 20000 ? drømmen er en harley men der går lige nogen år før der bliver råd

er 27 så der er ingen begrænsninger ang kubik såvidt jeg er orienteret..

har ikke de stor krav til den.. skal bare være drifts sikker og såen. kan man evt få en chopper til de penge ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overvejer og købe motor cykel
  • #1   10. aug 2011 Jeg har opgivet drømmen.. Folk dør som fluer på dem lige for tiden.. Den sidste jeg kender til, gled ind under en Landcruiser VX100 med en boogietrailer efter, i et sving. Han var smadret og blev begravet i onsdags.. bare lige en reminder. PS: Han var 43 år og erfaren.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   10. aug 2011 Man får ikke meget sjov for 20.000 kr.

  • #3   10. aug 2011 Som 27årig er der ikke begrænsninger mht. kubik/kw..
    Pappet løber op i ca. 8klik
    Knallertens pris er straks være.. For hvad kan man nøjes med..?!?

    Men vigtigst af alt er, gearet.. Du skal nok forvente, at latex mv. løber op i små 10klik.. For DET skal være iorden.. (Tænk på med idioter der er ude i trafikken).. c",)

    Men pøj pøj med det..

    /Rass


  • #4   10. aug 2011 Klaus A ... arrr ikke helt det samme som biler.. skal du have noget tilsvarende en ferrari inden for motorcykel verdenen.. kommer man fx. meget langt med 400.000kr ... det kan man ski ikke få meget ferrari for.

    Min drømmecykel, en Ducati 1098 koster i omegnen af 250.000kr
    hvorimod min drømmebil nok koster de første par millioner smiley


  • #5   10. aug 2011 OO==[][]==OO 4ever !
    Er ked af at høre det med din ven men hvis man tager det stille og roligt så kan man altså godt kører på mc i mange år. Der er bare en del der bliver overmodig og skal prøve alt muligt også går det galt.

    Du får ikke meget cykel for 20.000.

    Selv de gamle harlyer eller lign koster langt mere i okay stand. prøv at gå ind på mcgalleri og kig i markedet.


  • #6   10. aug 2011 Vil også sige min. 50.000 kr.
    Ellers skal du nøjes med helt gamle cykler eller små 500 ccm cykler som f.eks GS500.
    Dog vil jeg sige at man skal vente til man kan få en lidt bedre cykel for at opleve hvad det vil sige at være rigtig mc´ist..
    min mening self.. smiley


  • #7   10. aug 2011 har lige solgt min idag til 13.000,- godt nok ikke nogen Harley, men en billig cykel, så ser lidt rå ud.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38202


Kommentér på:
overvejer og købe motor cykel

Annonce