{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er i lortehumør
  • #1   29. aug 2011 Jaa det er nu engang ungdommen nu til dags, sørgeligt og tragisk.

  • #2   29. aug 2011 Ja, det er dumt...

  • #3   29. aug 2011 Fuck ungdommen så.......der er nogle forældre der hvertfald har fejlet

  • #4   29. aug 2011 du svare egenligt selv på dit spørgsmål, de kan ik kører ordenligt fordi de IKKE har kørekort!

  • #5   29. aug 2011 Rasmus........Hold da selv kæft...........Hvis vi skal tage dem alle over 1 kamp er jeg sku enig med dig i fuck de ældre de skal ikke ha kørekort altså dem som ikke fatter hat af hvordan vejen ligesom er snoet......og man ikke skal køre på to vejbaner fuldstændig enig..........Men unge mennesker der stjæler en bil fordi de kan, ja det er sku da forældrene der har fejlet der

  • #6   29. aug 2011 Kristoffer.....jeg er bare i skod humør, så derfor ser jeg på alt det sorte lige nu og bliver dybt hidsig over hvor meget lort der sker i verdenen

    Så man kan godt sige jeg fodrer min negative ulv


  • #7   29. aug 2011 Rasmus.........derfor skal loven om man først må tage kørekort når man er 20

  • #8   29. aug 2011 Er der et link? Jeg synes ikke lige jeg har hørt om det..

  • #9   29. aug 2011 hvorfor er det forældrenes skyld?

  • #10   29. aug 2011 Forældrene kan sku kun vise dem en given vej. At de stjæler en bil, kører når de har drukket og desuden kører alt for stærkt, ja det kun deres egen skyld!

    Det er synd de måtte lade livet, men det er sku positivt de ikke tog flere med sig når nu det gik så galt.



  • #11   29. aug 2011 kan sgu ikk se det negative i, vi andre skal leve uden typer der stjæler biler og kører påvirket rundt.

  • #13   29. aug 2011 Det er altid forældrenes skyld!

  • #14   29. aug 2011 SLIMER DIG GERNE .

    For det første hvorfor er det dog forældrenes skyld? Har mange venner som kommer fra gode kerne familier som har lavet det samme lort, dog uden og dø, og har nok ikke været en skid bedre selv..
    Det er alt alt for nemt og skyde skylden på forældrene, det eneste forskel fra nu og for 10-20 år siden er at nu kan selv den mindste ulykke komme i landdækkende medier, og der kan blive en storm i et glas vand af det..

    Og med hensyn til unge og kørekort 18 kontra 20, det hjælper jo ikke en skid, hvis du vil ud og køre stærkt og skal ud for en ulykke før du lære noget, så det sku ligemeget om du får kørekort når du er 18 eller 20, ved ihvertfald personligt at det ikke ville have gjort nogen forskel på min fart lyst om jeg var 18 eller 20..


  • #15   29. aug 2011 det er sku ik kun ungdommen, jeg har haft mit kørekort i 14år nu,
    og i al den tid, har det være det samme, vilde kørsel, fra visse indvide.

    jeg tror bare, det komme mere frem, pga pressen


  • #16   29. aug 2011 Jeg bor i Århus, tager mig selv i at ryste på hovedet gang på gang over unge gutter i e36'ere eller gamle slidte mazda 626'ere eller lignende der kører over for direkte rødt, kører sidlæns på ringvejen med masser af trafik, fra yderste bane drejer de til højre midt i krydset, hvor der er svingbane osv.. kan godt ske jeg har en "brian" bil, men det er sgu heelt til grin nogle gange.. bevares min bil får klø af og til, men ikke overalt og midt i byen!

  • #17   29. aug 2011 Ja nemlig.. Har lavet mange åndsvage ting som jeg og mine venner heldigvis er sluppet fra uden mén, men unge mennesker søger jo bare efter grænsen, nogen desværre med dødelig udgang..
    Og det eneste forskel fra nu er bare at det kommer i net avisen som alle kan læse..

    Det samme er det da med jordskælv, tsunami, orkaner osv.. De har altid været der, og er ikke noget som lige pludselig er opstået, men nu kan nyheden omkring det når verden rundt på få minutter, og derfor mere fokus..
    Hvilket skyldes at vi mennesker tænder på død og ødelæggelse, og derfor sælger det aviser..


  • #18   29. aug 2011 Jeg synes at det skal være en obligatorisk del af kørekortet, at komme en tur på bane, og finde ud af, hvor lidt der egentlig skal til før at man mister herredømmet over sin bil. Ikke kun glatbane, men hvor de unge under vejledning af en uddannet, kan komme ud og prøve det med farten, og finde ud af, hvor let det egentlig er at køre galt. Jeg tror at en af grundene til at så mange unge kører galt, er at de ikke kender grænsen, og derfor skal ud og prøve den af, og når de så finder den, så går det som regel galt.


  • #19   29. aug 2011 # Baumbach! # : God ide. Men det hjælper nok ikke så meget dem der ikke begynder på kortet og køre bil alligevel..

    Jeg holder stadig på at det er forældrene der har en stor del af skylden. Men helt sikkert også de unges omgangs kreds.

    Med den strenge opdragelse jeg har haft og alle de fritids aktiviteter jeg gik til, havde jeg ikke engang tid til at tænke op lovovertrædelser..
    Det takker jeg mine forældre for..
    Men det ses oftere og oftere at forældrene ikke har tid til opdragelse pga vores stresset samfund..
    Så egentlig kan vi kode det helt tilbage til samfundet.. Men der burde det jo være forældrene der burde sige stop..


Kommentér på:
Jeg er i lortehumør

Annonce