{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.554 visninger | Oprettet:

Visum til usa {{forumTopicSubject}}

hej bg
Jeg skal til USA nu her, min straffe attest er ren. men så falder jeg over dette spørgsmål, da jeg tidligere har fået en bøde for 0.2 g coke og nogle anaboler..

Er De nogensinde blevet arresteret for en lovovertrædelse eller kriminalitet der involverer moralsk fordærv eller en forbrydelse der er relateret til stofmisbrug; eller er De blevet arresteret eller kendt skyldig i to eller flere overtrædelser, for hvilke den samlede strafudmåling var fem år eller mere; eller har De været narkotikahandler/kurer; eller søger De om indrejsetilladelse for at begå kriminelle eller umoralske handlinger?

Det er et ja nej sprøgesmål.
kan de kun hente min straffe attest eller kan de hente det hele?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Visum til usa
  • #1   27. mar 2012 Du skal bare svare nej, tror kun de henter straffe attest.
    Min er ikke engang ren, jeg svarede nej til alt det der, og der var ingen problemer... Var der sidste år.


  • #2   27. mar 2012 JA bare svar nej.. Sådan er det med alting vedr. US, de stiller de dummeste spørgsmål også når man rejser ind og skal udfylde papirer til homeland security..

    f.eks. spørgsmål; Er du terrorist eller er har du indenfor de sidste 5 år været indvolveret i terror virksomhed?

    Det må sku kun være en der tror man får 72 jomfruer, ved at springe sig selv i luften, der svare ja til sådan noget..


  • #3   27. mar 2012 haha bare svar nej, de har de mest underlige spørgeskemaer, jeg skulle udfylde et med 500 spørgsmål i forbindelse med job. Jeg svarede ja en gang, resten var nej.
    Nogen af dem var om jeg havde tendenser til at mishandle børn eller lukke folk med alergi ind i et rum med hvepse.. Fuldstændige langt ude spørgsmål..

    Men har man været derovre før og fx har en gammel amerikansk fartbøde til at ligge, så ryger du hjem igen og skal betale dem på ambassaden.
    Det skete for en kammerat, som tog fotofælderne på goldengate med 120 = ikke smart..


  • #4   28. mar 2012 Jeg kender en der kom til at sætte et hak i "Ja" til terrorist spørgsmålet. Han skulle på forretningsrejse til usa, og så lige en tur til Las Vegas og spille lidt.

    Det gav sgu en del problemer. Han måtte tage på ambassaden for at få et personligt interview.


  • #5   28. mar 2012 De spurgte mig om jeg havde været medvirkende til holocaust. smiley

  • #6   28. mar 2012 Hmm ved ikke om det var fordi jeg både skulle have sømands og ferie visa, men skal man ikke altid til samtale, når man ansøger us visa?

  • #7   29. mar 2012 Ikke når man bare skal på ferie. Så skal man bare udfylde de papirer der..

  • #8   29. mar 2012 Kommer det ikke helt an på hvor længe de skal gælde? For tror vidst mit gælder 10 år, hvis jeg husker rigtigt..

  • #9   30. mar 2012 Jo det er der noget om. Et normalt ferie visum holder vidst kun ½ års tid eller sådan noget.

Kommentér på:
Visum til usa

Annonce