{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Der må da være en grænse {{forumTopicSubject}}

Kan du huske ham i politijagt der fik taget sin tyske udlejlings BMW

http://www.youtube.com/watch?v=MFla1RErI-Q&feature=player_embedded

Sørme om han ikke lige dukker op igen da han har lånt sin bil til sin fætter

start 1,50

http://www.youtube.com/watch?v=WkOSsxpEn9A&feature=related

Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke kan gøre noget ved sådan en tosse

Han gør det godt nok ikke svært for DF at få stemmer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der må da være en grænse
  • #1   30. mar 2012 han er da bare en stor klap hat. smiley


  • #2   30. mar 2012 Kan ikk sige meget mere end at sån noget der, vækker så meget vrede i mig... Ufatteligt hvad politiet skal ligge øre til..
    Kraftedeme sørgeligt... UD siger jeg bare


  • #3   30. mar 2012 Sådan en idiot skal bare ud.. Man får virkelig lyst til at gå ind i politik, og få lavet så det er nemmere end det er nu at få dem smidt selvom det er 3 generations indvandrer. Forstår dem heller ikke, hvis de er så utilfredst med at være her oppe, hvorfor rejser de så ikke hjem?? De må meget gerne være her oppe, men når de bliver så smadret som ham, så er det fandeme ud, han havde nok stået uden arme eller var blevet stenent hvis han havde opført sig sådan i hans "fædreland".
    DF har fået min stemme før og den gør det sku også næste gang.


  • #4   30. mar 2012 Hæng ham....

  • #5   30. mar 2012 Ud af landet med lortet

  • #6   30. mar 2012 Nu går der nok længe før der kommer en 3G og kalder os racister.

    Man forstår godt nogle betjente ik, tager de fine toner frem når de snakker med indvandre. Vis de hver gang de stopper en 3G og bliver svinet til.



  • #7   30. mar 2012 Det sjoveste er nok, at når de truer ham med at han bliver anholdt, er det da nok ham der er nosseløs haha!

  • #8   30. mar 2012 der er kun 1 ting der virker på problemer som dette....ved gentagne overtrædelser bør bilen konfiskeres HVER gang hver gang han bliver fanget....det vil for personen betyde at han hurtigt får høj gæld og store problemer HVER gang han låner eller lejer biler og vil efter kort tid ikke kunne få lov til at leje/låne biler....og det kan lære vennerne IKKE at låne ham en bil og udlejningsselskaberne at tjecke lejer bedre hvis de mister bilerne....

  • #9   30. mar 2012 Kender i den når man ler sidst så ler man bedst??? Han er bare dum og burde smides ud af landet med hans familie for de er sku sikkert lige så dumme

  • #10   30. mar 2012 Kender i den når man ler sidst så ler man bedst??? Han er bare dum og burde smides ud af landet med hans familie for de er sku sikkert lige så dumme i nakken.

    Problemet med det her er jo hver gang politiet gør noget så bliver de hængt ud i pressen og derfor kan de ikke gøre en skid mere. Hvis politiet skyder nogen i udlandet så tænker folk ikke "hvad fanden har de gang i" ligesom her i dk. Der er jo nok en grund til at de gør de ting som de gør. Hvis du gør noget dumt så må man jo bare tage sin straf og lærer af det. Det gavner alle her i landet.


  • #11   30. mar 2012 Næste stemme ryger på DF fra min side, er efterhånden rimelig træt af den minoritet.

  • #12   30. mar 2012 Jamen uanset hvad der sker, hvis en betjent skyder en person, er der lands krise hos befolkningen. Et eksempel kunne være ham den psykisk syge mand der rendte rundt med en økse og langede ud efter politiet. Han bliver skudt og dør af det - betjenten der skød kan ikke længere være betjent og han blev hængt ud i pressen, altså hvad fanden sker der!

  • #13   30. mar 2012 "Kender du den danske ordsprog, nar man ler sidst, man ler bedst" - "Jaah, noget i den retning" Haha, hvor var det fedt svaret:D

  • #14   30. mar 2012 i de første år jeg havde kørekort, havde jeg sku også sådanne problemer med politiet, men det var nok nemre min egen skyld,

    med den opførsel og kørsel jeg havde.

    i dag, syntes jeg for det meste politiet gøre et rigtig fint stykker arbejde,

    og som andre skrive, skal de lægge øre til rigtig meget lort, fra folk, som selv er skylde i det der sker,
    med de ting og handlinger der gør.

    og sådan en sp***** skulle dælme havde været anholdt.

    godt ejg ikke er betjent jeg ville ikke havde fundet mig i det, om det så er en dansker eller en af anden herkomst, der havde skabt sig sådan.

    det høre slet ikke hjemme her i vores land.


  • #15   30. mar 2012 Afliv lorten, han er absolut intet værd! Fuck hvor ville jeg ønske at der bare var én sølle indvandrer der udvidste noget rygrad og sagde fra overfor ham - Men siden hans adfærd er så udbredt, ja så må det jo være en accepteret måde at opføre sig på i visse kredse...........Mind mig lige om igen, hvorfor vi inviterede dem herop til at lukke konservesdåser!????

    Jemini - Ikke nok med at deres egen verdensdel er det største hul i verden, kun holdt oppe af deres olieindkomster, nu skal de også ødelægge vores land indefra! Suk, hvor ville man ønske der kom en mini revolution en dag, hvor man kunne få lov at smide folk som ham ad H... til!


  • #16   30. mar 2012 Politiet skulle ha mere frie tøjler, til den slags typer.. De skal sq ik finde sig i at blive svinet til, på denne måde. Det skulle være sådan at de kunne sige!. Hey sluk kameraet og så lægge den amøbe i håndjern, og så afsted til roskilde havn og smide lortet i. Men så kommer alle de der kloge hoveder, og siger HEY du må ikke dumbe affald her. Politiker/politi stram op!! i usa var den ik gået den opførsel...

  • #17   30. mar 2012 I Usa kan man komme i spjældet for at stjæle en flaske vand og en pakke tyggegummi, over 2 gange. Man får sandsynligvis stun-gun for hans opførsel.

  • #18   30. mar 2012 Onur G: Nope ikke alle er sådan, så vil aldrig skære alle over en kam.. Men trist at der er så meget fokus på dem nu til dags, hvor andre gerne vil integrere sig.. Og man så siger alle...

  • #19   30. mar 2012 Han er en IDIOT med et store bogstaver og hører ikke til i hverken dette eller andre samfunde, hvad man skal gøre ved jeg ikke, jeg er ikke politikker.. (nakkeskud?)

    Men jeg skammer mig bestemt ikk på hverken hans eller indvandreres vegne, han repræsenterer ikke "os" og det er grunden til at ingen siger fra, "vi" føler ikke at vi er i samme bås som ham..

    danskere skammer sig heller ikke på den danske befolknings vegne når en mand af dansk herkomst knepper sine børn (som det så tit sker ifgl medierne) og sælger børnene til sine 70årige venner..


  • #20   30. mar 2012 Det er bl. a fordi folk generaliserer ALT for meget.

  • #21   30. mar 2012 Jamen helt sikkert, jeg håber da sandelig ikke at mit indlæg kan tolkes på anden vis.. men jeg føler ikke jeg behøver undskylde på vegne af den samtlige befolkning syd for slovenien, og øst for tyskland samt 1,2 mia muslimer hver gang EB skriver en artikel..

  • #22   30. mar 2012 Mirza og Onur, gode pointer i begge har smiley
    Men der er jo ingen som kan undskylde på vegne af andre. Det er jo ikke dem som har udført handlingen.


  • #23   30. mar 2012 Ja, generalisering og generalisering, faktum er at i forhold til den lille andel visse "kulturberigende segmenter" ugør af vores samfund, så er de groft overrepræsenteret i kriminalitetsstatistikkerne....Jeg ved fint at det bestemt ikke er alle, langt fra, der er som som, hvorfor jeg også formulerer mig med "folk som ham" og "i visse kredse"........Jeg har sagt det før og siger det gerne igen, jeg savner i en samlet opposition, af alle fornuftige mennesker i dette land, uanset baggrund, der siger fra voerfor folk som ham og netop en som ham, han skal ikke være her - Vi kan ikke smide en "Kurt Jensen" ud, fordi han har indfødsret og har været her i generationer, men en som ham, der måske kom hertil med sine forældre og har været "på ferie" i sit hjemland(som han sikkert selv vil formulere det), ja ham kan vi fint efter min mening sende retur, han hører ikke til her.....!

    Og ja, der generaliseres måske for meget, omvendt havde vi 30 år. hvor man nærmest ikke kunne sige noget negativt om en indvandrer eller efterkommer deraf, selvom det var fuldt berettiget, uden at blive kaldt racist, det endte i mega mange stemmer til DF, fordi folk gik rundt med indestængt vrede, som de ikke kunne få afløb for og så manifisterede det sig i Mogens Glistrup/fremskridtspartiet og senere DF - Jeg stemmer ikke på ngoen af de ovenstående, men jeg vil have lov at ytre min mening og statistikken taler sit klare sprog, der er ALT for mange kriminelle blandt indvandrergrupperingerne!


  • #24   30. mar 2012 Onur: Svar på nr. 2: Jeg vil mene at folk tænker at det er klart den nemmeste måde at løse problemerne der er med de indvandrere som ikke kan/gider integrere sig eller opføre sig ordentligt.
    Men ja hvad er der af alternativer? Fængsel eller en eller anden latterlig bøde?


  • #25   30. mar 2012 alle indvandre burde jo stå sammen mod sådan en idiot,
    og forklare ham, at sådan opføre man sig ikke i et andet land,

    han er jo med til at folk bliver racistiske, når sådan en idiot spille tosset,
    og der er jo mange af dem,

    men heldigvis er der flere der opføre sig ordenligt og følge vores samfund,
    så hvorfor gør de så ikke noget ved dem, der ikke kan opføre sig ordenligt,

    det går jo også ud over dem,


  • #26   30. mar 2012 Onur G: Når man "smider nogen" ud, kræver det jo man har et sted at smide dem hen, grunden til at vi udviser nogen, er simpelthen fordi vi mener de er en byrde, deres hjemland skal tage sig af, da vi er et lille land som ikke har ubegrænsede resourcer. Derudover har indfødte danskere nogle rettigheder, som en udlænding naturligvis ikke har og det blvier da en kold dag i helvede før "kurt Jensens" rettigheder skal sidestilled med Acheds, der har boet her i f.eks. 2 år.

    H´vad angår f.eks. Fremskridtpartiet, så kom de ind med en jordskredssejr, mener de fik 28 mandater tilbage i 70`erne og nej, naturligvis gælder min teori ikke alle danskere, men det skal den jo heller ikke for at være korrekt - Jævnt hen dårlig argumentation fra din side af!

    Du ønsker statistisk bevis for hvad jeg siger, værsgo: http://www.kriminalforsorgen.dk/Default.aspx?ID=71

    Klik på den øverste nyeste statistik for 2010, kig på side 33, hvor der skrives om etniske tilhørsforhold - Dette er ikke en lille sjusket analyse, men statens egen, dvs. Kriminalforsorgens kolde fakta.

    Som du vil kunne læse udfra side 33, så udgør Indvandrere, efterkommere heraf og udlændinge(sidstnævnte er folk der er her for at arbejde og/eller ikke har fået stationær opholdstilladelse, tilsammen udgør de næsten 40% af alle indsatte i de lukkede fængsler, for at antaller af indsatte med udenlandsk baggrund skulle svare til befolkningssammensætningen, så skulle 40% af den danske befolkning være udlændinge eller efterkommere heraf, hvilket vil sige at vi i Danmark skulle have 2.160.000 indvandrere/2G`ere, samlet set har vi 542.738 indvandrere og efterkommere heraf i DK!

    Skåret helt ud i pap er indvandrere og efterkommere, samt udlændinge ikke bare lidt mere kriminelle gennemsnitligt set, de er sindsygt overrepræsenteret og det er derfor det ikke kan nytte noget at der sidder nogen herinde og råber racist, hvergang vi er nogen der tillader os at gøre opmærksomt på dette!

    Håber at "bevisførelsen" var grundig nok, eller må du skrive, så skal jeg finde mere frme, der er nok at tage af smiley

    Og nej, det betyder ikke at alle indvandrere og efterkommere heraf er kriminelle, men det betyder at der er en grund til at medierne så ofte beskæftiger sig med det og at vi er mange der er bekymrede - Hvis det ikke skal i medierne, så må folk jo lære at opføre sig ordentligt! smiley OG nej, en udlænding har ikek de samme rettigheder som en Dansker, ligesom jeg ikke vil have de samme rettigheder i Tyrkiet, som en Tyrker har, naturligvis ikke!


  • #28   30. mar 2012 Hamsteren jeg er principielt enig med dig mht at kriminelle borgere uden dansk statborgerskab skal ud, såmænd også dem MED statsborgereskab såfrem de er knyttet til deres hjemmeland.. men tager du en 3. g indvandrer med dansk pas udelukkende som ALDRIG har været i sit hjemmeland, og landet officielt ikke vil kendes ved ham, hvor vil du så smide ham hen ???

  • #29   30. mar 2012 straf dem som de ville bliver gjort i deres hjemland

  • #30   30. mar 2012 Kris M

    Og nogle steder der ovre skal der ikke mere end maks 4 små forbrydelser til før man får sprøjten smiley


  • #31   31. mar 2012 Mirza A: Det vil jeg som udgangspunkt heller ikke - Men lad mig komme med et eksempel: JEg er selv opvokset i Albertslund på vestegnen, en kommune med landets næsthøjeste(var det ihvertfalde da jeg voksede op der som dreng) procentvise andel af indvandrere - MAnge af dem, selvom de var 3G`ere talte elendigt dansk, de omtalte enten Tyrkiet, Pakistan e.lign. som deres "hjemland", hvad er den af???
    Er Danmark ikke godt nok for dem? Sådan tænker jeg! KAn de ikke udvise den minimale respekt at lære dansk først, som er det sprog de skal bruge - MAn begyndte også fra kommunens side at tale, ikek om tosprogede, man om halvsprogede, for de talte dårligt dansk, men også dårligt "modersmål"(hvad end det så var Tyrkisk, arabisk etc.)

    Nogen lavede ballade og igen, der var langt flere ballademagere imellem de unge, som var af anden etnisk baggrund end dansk, end der var etniske danskere, samtidig refererer de til et andet land som deres og taler om, danske ludere og nemme piger, når de taler om danske piger....

    Kan du se hvor tanken udspringer fra, mht. at sende "dem hjem"! De har selv introduceret den, for dybest set hvirker det til at de kun har destruktive hensigter, når det kommer til Danmark og at det gælder om at udnytte og rage så meget til sig, som muligt!

    Igen, dette gælder langt fra alle, men det gælder en pæn andel - Jeg har og har haft endnu flere end jeg har nu, invandrer venner eller efterkommere heraf, som jeg er lige så glad for at have som venner som de etnisk danske venner jeg har - Så det har intet med hudfarve, religion eller navn at gøre, men om livsindstilling og respekt for andre og det samfund man er en del af, eller bør være en del af og ønsker man ikke at være det, ja så lad da i det mindste være at råbe op eller lave ballade!

    Onur G: Nej, det tror jeg heller ikke at fremskridstpartiet gør/gjorde eller at DF gør, men jeg tror at de repræsenterer en grundlæggende bekymring hos mange, at den for nogen så betyder så meget at de er villige til at stemme udfra den, ja det er noget helt andet smiley

    Du har også helt ret i, at der er mange østeuropæere som kommer hertil, begår indbrug, overfald o.lign og som blvier anholdt og de er også repræsenteret i statistikken, som netop udlændinge, men skører vi dem fra, de udgør godt 10%, så er der stadig 30% tilbage som er indvandrere og efterkommere heraf og 30% er stadig næsten 20% for mange, desværre!


  • #32   31. mar 2012 Jeg er igen helt enig, og giver dig ret i at der er et problem, men jeg er uenig i at løsningen er at sende 3. gen indvandrere "hjem" uanset om hele Danmark så gik hånd og hånd og demonstrerede så ville det ikke kunne lade sig gøre, og der ville ikke gå ret lang tid før den øvrige verden begynder at blande sig, så hvad er løsningen ? Jeg ved det ikke.. jeg ved bare at had avler had og det gælder begge sider..

  • #33   31. mar 2012 Mirza: Det har du ret i, jeg er blot nået dertil, hvor jeg tror at der for visse mennesker ikke er noget håb - SÅ hvad er mest human, spære dem inde i lang, lang tid, fordi de igen og igen overtræder landets love, nedværdiger og ydmyger andre, eller arbejde på at "finde et andet sted for dem at bo"...............Men nej, grundlæggende er det et problem, for de er jo danske statsborgere og som sådan nyde samme retslige beskyttelse som alle andre - Jeg blvier sgu bare så gal i min grundvold, når jeg ser sådan noget og tænker, hvad Danmark har gjort for at fortjene den sindsyge nedværdigelse? De er nogle forkælede møgunger, der har fået det hele foræret og nu vil "mer, have mer", men de vil have det hele uden at yde! (p.s. Igen, vi taler om folk som ham i klippet, ikke indvandrere generelt.... :)...)

  • #34   31. mar 2012 Hamsteren* - Et pelsdyr med attitude!

    Seriøse og velformulerde meninger
    Det er fanme dejligt at se

    Dette emne er så svært men jeg kan ikke se at folk på tålt ophold skal ha lov at blive fordi deres land ikke er sikkert at sende dem tilbage til

    Man må forvente at når manlaver en grad af kriminalitet der er så voldsom at man kommer i fængelse over 1 år så melder man sig ud af det samfund man bor i

    Derfor må de sendes tilbage også selvom det kan få dem i vanskligheder i deres eget land, menneskerettigheder eller ej

    Man må formode at gutten i dette indslag ikke er til at nå eftersom han er stoppet 50 gange uden føreret til en bøde på mindst 5000 kr pr gang. der er jo intet alm. menneske der kan betale 250.000 kr i bøder og dertil er der vel osse dvs andre bøder han har måtte få da jeg tror på at han er en politiet holder godt øje med



  • #35   31. mar 2012 pacs, jamen hvor vil du sende hem hen til..! Danmark ville heller ikke finde sig i at en kriminel svensker som har været dansk for 5 generationer siden bliver sendt tilbage til Dk..

    Så uanset hvad vi måtte synes så kan det IKKE lade sig gøre, vi kan skabe et nyt kontinent ved navn Australien


  • #36   31. mar 2012 Mirza A

    Jeg er klar over der findes statsløse palæstinensere men det er jo ikke kun dem

    Jeg mener at man når man er flygtning/har været så bør man vel overholde det lands love man er kommet til.

    Den er vel fair nok ??

    Hvis man er flygtet fra et land i krig og som stadig er i krig så må man vel tænke længere end at berøve det land der har hjulpet en til at kunne været et sted i verden hvor man ikke bliver dræbt

    Hvis man er flygtet og så kan tage "hjem" på ferie så kan man vel ikke være i fare

    Grundlæggende så er jeg bestemt for man skal hjælpe folk i nød MEN ikke folk i økonomisk nød

    Der er i de fleste kulture det vigtige der hedder respekt. Problemet er bare at den ikke altid gælder for Danmark



  • #37   31. mar 2012 Jeg snakker ikke om statsløse mennesker, jeg snakker om en hvilken som helst 2-3 generationsindvandrer som har dansk og KUN dansk pas..

    Han tilhører officielt til Danmark, du kan ikke sende ham til Tyrkiet eller Syrien fordi hans bedsteforældre blev født der.. Det svarer til at sende afro-amerikanere tilbage til Afrika, det sker bare ikke, det kan ikke lade sig gøre..


  • #38   31. mar 2012 Mirza

    Jamen du har ret

    Der er bare mange der ikke har dansk pas eller dansk indfødelsesret og der må der bare kunne gøres noget

    Dem der har dansk pas og er kriminelle så må de hvis de får bistand skulle møde op 37 timer om ugen for at få penge

    Dette burde osse skulle være sådan for etniske danskere


  • #39   31. mar 2012 Bistand burde afskaffes hvis du spørger mig, det bør KUN være forbeholdt for dem der ikke KAN arbejde, ellers burde det være ligesom a-kasse at man kan få det i 2 år.. alle kan sgu finde arbejde, folk er bare for stolte til at tage de "beskidt" og "dårlige" job..

    Og ja dem uden dansk statsborger skab burde smides ud ved 3. kriminel forseelse uanset om man stjæler noget for 50 eller 50.000kr, jeg har ikke selv dansk pas men det ville passe mig fint hvis det blev indført


Kommentér på:
Der må da være en grænse

Annonce