{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.879 visninger | Oprettet:

Brev modtaget fra politiet {{forumTopicSubject}}

Der står

<b>I forbindelse med behandlingen af Deres sag har jeg bedt Kriminalforsorgen om at indhente oplysninger om Deres personlige forhold.

De vil snarest blive kontaktet af en medarbejder fra Kriminalforsorgen og indkaldt til en samtale. Jeg skal opfordre Dem til at reagere på henvendelsen, da oplysningerne kan få indflydelse på sagens udfald</b>

Jeg ringer til dem idag da jeg i hverdagene passer min skole ovre i Jylland, og jeg vil derfor i hverdagene ikke ku møde op til et møde.

Hvad gør man der?

Transporten mellem Sjælland og Jylland betales af skolen, men hvis jeg skal møde til samtale en Onsdag, så skal jeg hjem tidlig formiddag med et tog, men dækker skolen sådan noget?

En tur/retur koster 788 kr, og det kan politiet vel ikke kræve at man selv punger ud hvis man befinder sig langt væk hjemmefra for at ku tage sin uddannelse :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brev modtaget fra politiet
  • #1   28. apr 2012 Du ringer bare og siger det som det er.. Din uddannelse er mere vigtig end deres lorte møde, og det plejer de også at forstå..

• #2   28. apr 2012 Nu har de også masser af tid i weekenderne, morgen og aften smiley

• #3   28. apr 2012 Shotcaller

Jeg henvendte mig til dem idag.
    Damen jeg fik i telefonen sagde at jeg måtte ringe engang i næste uge.
    Men min skoledag er fra 08-15:00
    Og sidst da jeg var til møde (hvilket var til min egen fordel) der fortalte jeg også at jeg ikke ville kontaktes mens jeg er på skole i Jylland, for jeg vil under alle omstændigheder ikke ku møde op til møder eller andre ligende ting.

• #4   28. apr 2012 tja det er vel op til dig selv hvor meget du mener 788 kr. er hver for dig, hvis det var min staffe atest der måske kunne undgå en plet, havde jeg taget afsted betaling eller ej

• #5   28. apr 2012 Jan.
    Med en SU på 5132 kroner hver måned (efter skat) så er det penge jeg godt kan undvære at bruge på en dum tur/retur billet.

Så kan pengene spares så gør jeg det glædeligt.

• #6   28. apr 2012 du har vel pauser/frokost mellem 08-15,kontakt dem der

• #7   28. apr 2012 Men nu når du skal, så skal du også.. Det giver sig selv?

Du må bare aftale et fredagsmøde med dem, og så tage en tidlig weekend og så få det overstået..

Det skal bare være en dato hvor det passer ind i dit skema, og man kan jo altid finde på en go' undskyldning for at få det kringlet så det passer..

• #8   28. apr 2012 Shotcaller

Jeg har intet imod at møde op hvis det kom dertil.
    Problemet er rejsetiden.
    30 minutter med bus til SIlkeborg station.
    30 minutter til Skanderborg station derfra.
    2 timer og 30 minutter (ca, hvis jeg vælger det hurtige tog) og så 1½ time fra Hovedbanegården af og hjem.
    Og så er tiden ved at nærme sig de 5-6 stykker hen mod aftnen. OG det er om fredagen hvor jeg har tidligst fri.

• #9   28. apr 2012 hvor går du i skole henne de har os en avdeling i århus og kolding mener jeg.. så kunne det være du kunne møde der i stedet for

• #10   28. apr 2012 Okay?

Så pjæk en Fredag? Du skal til det møde.

• #11   28. apr 2012 Skriv en mail, eller som jt siger ring til dem i en pause.
    De burde kunne vente til du er færdig med dit skole forløb.

• #12   28. apr 2012 Du må bare punge ud og at jeg i forvejen betaler for din uddannelse er nok til jeg brækker mig over dit indlæg

• #13   28. apr 2012 B4NDIT - Du skal også lige huske at han sikkert en dag kommer til at betale en del af den hjemmehjælper's løn som tørre din røv.

• #14   28. apr 2012 B4NDIT

Jeg skal ikke punge noget som helst ud ;o)
    Der blev sagt inden start af uddannelsen, at jeg ikke ville høre en lyd fra dem mens jeg er i Jylland.
    Derudover skal det overhovedet ikke være så jeg får fraværd, fordi jeg skal til et møde.

Manden jeg talte med på det tidspunkt fortalte mig så at det måtte jeg bare fortælle hvis de kontaktede mig, og at de ville de ku forstå.

Og han var nu selv betjent ;o)

• #15   28. apr 2012 Ja er det før eller efter at jeg har været med til at betale en formue for en krimminel?

• #16   28. apr 2012 B4NDIT

Nu ved jeg ikk hvad for en type person du er, og hvad du arbejder med til daglig.
    Men hvis du før har taget en uddannelse, så har andre nok også været med til at give dig den for deres skattekroner.

Derfor bør du slet ikke åbne munden, da du nok i sidste ende nok selv vil koste samfundet en stor bunke penge fordi du er arbejdsløs eller ligende ;o)

• #17   28. apr 2012 Du må bare tage konsekvenserne af det lort du har lavet og prøve for en gang skyld at betale af egen lomme som resten af danmark

• #18   28. apr 2012 B4NDIT

Jeg har ren straffeattest og den måde jeg er blevet blandet ind i dette, er en stor misforståelse ;o)

Men uden du kender noget om sagen så bør du bestemt ikke blande dig ;o)

Jeg har en sag igang med hvor jeg har gode beviser mod at jeg ikke har noget med det at gøre.
    Sagen har kørt i 1½ år.

I September sidste år, der sku jeg møde op i retten i Hillerød, og den blev udsat fordi der var en person der ikke mødte op, og at jeg samtidige havde medbragt beviser der ku gavne min sag.

Og der sku derfor videre efterforskning til før der ku føres en retsag.

• #19   28. apr 2012 De har de satme ikke har selv tjent mine penge og altid arbejdet...

Og der er nok også en historie før du blev "hjulpet" igang med en uddannelse ....

• #20   28. apr 2012 Du ved jo ikke hvad han har lavet?

Jeg har ikke betalt en bøde på 1000kr, og har modtaget et brev fra kriminalforsognen om at hvis jeg ikke betalte, ville jeg skulle ind og ruske i 7 dage, så det er ikke lig med at han er Brian Sandberg bare fordi at han har fået et brev, så don't jump the gun..

• ­
    ­ Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 535
  • #22   28. apr 2012 Ring til dem i en pause, for sådan nogle har du vel?
    Sig det som det er, at du er på skole i Jylland, og derfor ikke kan møde op hos kriminalforsorgen på Sjælland.
    Så kan du bare komme til et møde hos det nærmeste af forsorgens kontorer, det er ikke noget problem.
    Det er vigtigt, at du får det gjort da en §808 er en vigtig ting, der har stor betydning for strafudmålingen i forbindelse med din retssag. Det er faktisk den undersøgelse der bestemmer om du er egnet til samfundstjeneste frem for decideret afsoning.

• #23   28. apr 2012 Shotcaller det brev gav jeg godt se, da det er langt tid siden at man kunnet sidde en både af, skat der i mod vil indeholde en del af din løn til bøden er betalt,

• #24   28. apr 2012 Har du en mailadresse Jan?

• #25   28. apr 2012 Brian

Tak for dit svar.
    Det er første gang at jeg prøver noget som helst med politiet og retten for den sags skyld. Derfor jeg er lidt lost i hvad der er af risici.

Må prøve at kontakte dem i løbet af næste uge når jeg engang har pause.

• #26   28. apr 2012 Du er da en idiot. opfør dig ordenligt hvis du vil undgå at bruge tid på politiet eller lign.
    Du har da ikke en skid og skulle have sagt til politiet. Bliv nu voksen og tag ansvar for dine handlinger og tag til det møde

• #27   28. apr 2012 På filter med Noqqe.

Læs min anden sidste besked.

• #28   28. apr 2012 Som Brian siger, det er vigtigt du får styr på det om, så det betyder at du skal pjække fra skole en dag og tage til møde (forhåbentlig i jylland, for det kan godt lade sig gøre at flytte, det til en anden politikreds) Men gør du det ikke, kommer det til at tale imod dig og så er der ingen kære mor der virker..

• #29   28. apr 2012 Som sagt vil jeg i løbet af næste uge gi dem et kald.
    Så må jeg se hvad der nu bliver af aftaler. Fraværd er noget jeg vil undgå da det skrives i mine papire.

• #30   28. apr 2012 Skole fra 8-15 og så har du sikkert fri halv 12 fredag, du har det nemt. Tænk på os andre der arbejder 50timer om ugen.

• #31   28. apr 2012 JRG

Jeg er hjemme hver weekend i 1½ døgn.
    Jeg ville selv ønske at dagene var længere så jeg ikk sku bruge så meget af min tid (11:15 nogle gange) på at opholde mig på et kedeligt skolehjem.

• #32   28. apr 2012 JRG

Udover det ville jeg ønske jeg havde en normal arbejdsdag på 8 timer.
    Har før været i praktik hvor jeg mødte klokken 07:00 og havde til klokken 16:00.

Havde jeg dog en arbejdsdag der lød sådan og en fin løn så ville jeg være mere end tilfreds. Men idag kræver alt desværre en uddannelse hvis man ønsker arbejde når man er over 18 år.

Kommentér på:
Brev modtaget fra politiet

Annonce