{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Kender i det ??? {{forumTopicSubject}}

At man køber en ny kobling igennem sin reservedels grossist, får den sendt ned til et firma som kan forstærke den da bilen er chippet. Så kommer koblingen tilbage om man får rykket gearkassen og hele lortet af. Og så passer den nye kobling kraftedeme ikke alligevel, trods det at der kun er en type koblingssæt ved grossist, og bestillingsnummeret stemmer overens med det der står på kassen og på hjemmesiden !!! Er du gal jeg knaste en sikring der.... !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det ???
  • #1   24. maj 2012 Nej, det kender jeg heldigvis ikke.

  • #2   24. maj 2012 yeah, skete for mig 4 gange i sidste uge ;(

  • #3   24. maj 2012 ja der ska sku altid gå et eller andet galt.. mvh hc.. ps knoklede for at få min bil bygget færdig til alling å bro motorfestival.. 2 dage inden begyndte den at glide i koblingen.. sur røv. he he

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #4   24. maj 2012 Den kan jeg stikke.....

    Skilte en stor alu carport ad. Svejsede et stort mellem stykke i + fabrikerede 3 støtteben.

    Ringede til producenten og fik den rigtige farvekode ( ral 9016 står også på deres site)

    Sender alt det berørte til sandblæsning. Galvanisering og epoxylakering ( 8000,-)

    Det kom hjem i fredags i en flot hvid nuance ..... Skulle bare have været antracit gråt , sådan lige som resten.


    Producenten er da ked af at de både har oplyst noget forkert i Tlf og haft en tastefejl på nettet...

    Jo tak jo tak !!! Jeg kender det godt... Lorteland ;-))


Kommentér på:
Kender i det ???

Annonce