{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man stole på denne hjemmeside??
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #1   1. jun 2012 Prøv at tjekke oplysningerne om firmaet, på deres egen hjemmeside.. smiley

  • #2   1. jun 2012 Aldrig i livet, intet CVR nr. ingen mail adresse ingen firma oplysninger, alt er oversat med google translate, den er mega fake.

  • #3   1. jun 2012 Hvis du ikke kan lide dine penge så bestil der fra, der er mangel på kontakt oplysninger, beliggenhed, og så er deres dansk oversat med Google Translate.

    Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at spørge om de sider så dårligt de er lavet =)


  • #4   1. jun 2012 Hahaha jeg havde ikk engang lagt mærke til det med google translate smiley tak for det.

  • #5   1. jun 2012 prøv.

  • #6   1. jun 2012 fup fup fup hold jer langt væk

  • #7   1. jun 2012 Hvis du virkelig ikke selv kan se det, synes jeg du burde prøve!!

  • #8   1. jun 2012 den side ligger os på fb, den er ren fup

  • #9   1. jun 2012 i mine øjne, ligner det en side der måske handler med falske varer, og har så oprettet en hjemmeside hvor de sælger deres varer

    men noget der stikker mig i øjnene, er dette under NOTICE

    (1) Hvis pakken ikke er sendt ud,og du ønsker at annullere ordren.Vi er så beklager ulejligheden, som vi er nødt til at opkræve dig 10% af ordrebeløbet som ekspeditionsgebyr.

    (2) Hvis pakken er sendt ud, vi ikke er i stand til at annullere ordren for dig.

    (3)Hvis nogle kunder, der ønsker at returnere pakken til os,de skal være ansvarlig for shipping gebyr.I mellemtiden vil vi opkræve dig 25% af ordrebeløbet som vores ekspeditionsgebyr.

    kan godt ske, at man får en vare eller at man kan bestille noget der, men under alle omstændigheder så beholder de nogle af dine penge.

    NOGLE gange må man gerne betale fuld pris for tingene, og dette er en af de gange

    hvad med ebay? der harjeg købt rigtig mange sko og andet, specielt hvis du vil have modeller i farver som ikke er importeret til DK


Kommentér på:
Kan man stole på denne hjemmeside??

Annonce