{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.507 visninger | Oprettet:

Yamaha r6 årg 2000+/- {{forumTopicSubject}}

Hey bg.

Nogen herinde som har erfaringer med Yamaha R6 årg. 2000+/-, altså her tænker jeg på hvad sygdomme de normalt har og om det er en anbefalelsesværdig mc? Evt andre mcér i kan anbefale i prisklassen op til 50.000 kr ca. (skal være racer-mc).

Ved godt at mc-galleri er bedst til at besvare disse spørgsmål, men jeg har mistet min adgangskode og jeg ved der er en masser herinde som har mc..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha r6 årg 2000+/-
  • #1   7. jun 2012 du kan få en ny adgangskode på 2 min til mc galleri ?

• #2   7. jun 2012 er du ny på kværn ? .... for det er sku noget kedeligt noget efter kort tid

• #3   7. jun 2012 Jamen den vil ikke sende adganskoden til min mail, ved ikke hvad der sker. Ja jeg er ny på mc, på vejen ihvertfald..

• #4   7. jun 2012 Ville snuppe en Honda CBR600, den skulle være mere letkørt i byen osv.

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #5   7. jun 2012 Spar lidt mere op og tag en R1 med det samme. Så slipper du for at skulle bøvle med at sælge R6'eren når den keder dig efter 2 måneder smiley

• #6   7. jun 2012 dårlig gearkasse på de modeller hvis de ikke er ordnet

at en 600 er kedelig, så har i vidst ikke kørt så meget mc

• #7   7. jun 2012 Jeg tror også at jeg slår mig selv ihjel på en R1 hvis jeg starter op på sådan en svend:)

• #8   7. jun 2012 Du må ikke købe en fra før 2002, der får de anden motor med indsprøjtning. De gammel med karburator flækker cylinder ved hård kørelse, jeg skiftet 2 motor på 2 år, og det var på vej. Også er det næsten ikke til og finde en anden motor, mange af dem har også problemer med og vil springe ud af 2 gear, hvismde får en over nakken, men ellers er det en rigtig fed og go cykel, og der er mere end nok krafter i den. Men spar noget mere op og tag en r1, den er så meget nemmere og køre på, og du bliver aldrig træt af den. Havde selv en fra 08.

• #9   7. jun 2012 jeg har en fra 01 og den fejler intet, og der bliver ikke sparet på gassen på de små veje! og en r6 er rigeligt til at starte på, dem som siger du skal køre r1 til at starte med, kan vist kun køre motorvej, siderne på dækket skal jo også slides smiley

• #10   7. jun 2012 At sige den er kedelig efter kort tid det er noget vrøvl.
    I modsætning til en R1 er den nemt kørt, og når du bliver dus med den kan du få mange gode år med sådan en. En r1 til en nybegynder vil være dumt. Bare et lille kiks med gashåndtaget eller kobling og du bliver smidt af den.

R6'erens største problem er at gearkassen ikke holder hvis den bliver kørt hårdt. Du SKAL tjekke specielt 2. gear godt for om den hopper ud af gear.

• #11   7. jun 2012 På en r6 syntes jeg bare nemt mand kommet til og tæve den hele tiden og den skal hele tiden holdes højt oppe i omdr, hvor i mod på en r1 kan man " slapper" lidt mere af, og køre i et højt gear og lad den arbejde ved lave omdr, men stadig holde den samme fart. Den har bare så meget mere overskyd, og mand bliver aldrig træt af den,

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #12   7. jun 2012 Må være født med et magisk talent så. Startede på en R1 efter at have prøvet en vens R6 et par gange.
    Og er da aldrig blevet smidt af endnu.

Sjovt som folk altid har så travlt med at andre skal starte på små maskiner. Nu er det ikke ccm der slår ihjel. Men farten du styrter med, hvordan du falder og hvad du rammer.

Om du styrter med 200 km/t på en R1 eller en R6 er jo ligegyldigt.

• #14   7. jun 2012 Thomas K: er ca. samme størrelse som dig så kunne godt lyde som det er en god ide med en r6 smiley men blir den kedelig i længden?

• #16   7. jun 2012 Kører selv på en r6 fra 2000 og har gjort det i 2 år nu.. super lækker maskine at køre på. fejler aldrig noget.. smiley

• #17   8. jun 2012 Alle dem der fraråder trådstarter fra at købe en R6 fordi den er kedelig, jeg gad godt se hvor mange cm kyllingespor i har på jeres dæk efter en svingtur ? c")

• #18   8. jun 2012 mirza .. den er da sjov i starten ... men hvis du godt kan lide farten og det faktum der er noget hiv i den.. så kommer du jo hurtig til at skifte .. men det kan man jo også ... kender da nogle stykker der er startet på en 600cc i forskellige årgange er sku hurtig blevet træt af den

ellers køb en 125cc´er den er da også sjov i en time og dejlig let kørt

• #19   8. jun 2012 Hartmann, helt enig hvis man er typen der kun går op i at køre stærkt i en lige linje så er den kedelig, men sådan kan man blive ved.. men de typer har et dæk der ser sådan her ud efter 5 års kørsel

http://imageshack.us/photo/my-images/594/chickenstrips.jpg/

Kommentér på:
Yamaha r6 årg 2000+/-

Annonce