{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Fusk med omregistering, meldes eller ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej, tænkte i lige kunne få historien omkring en herinde som sælger biler der ikke står i hans navn samt han ikke omreg. bilen hvis i skulle vælge at sælge en bil til ham. for godt 2 mdr siden byttede jeg med ham, og han ringede dog da jeg næsten var hos ham, kørte fra midtjylland til sjælland, at han godt nok ikke havde fået den nye reg. attest endnu da han først lige havde omreg den til eget navn.. Jeg vidste dette nemt kunne være sandt da jeg kendte personen som han havde købt bilen af så ville ikke bare vende om igen, vi blev så enige om at når han fik den nye reg attest så skulle han bare omreg den og så skulle jeg så sende de penge det nu end kostede, og han virkede som en troværdig person, ved godt jeg var naiv og aldrig skulle have troet på det, men efter et par uger gik det hurtigt op for mig at han prøvede at fuske da jeg fandt ud af bilen aldrig har stået i hans navn, og prøvede i flere uger at kontakte ham for at få ham til at gøre det eller i det mindste sende mig reg. attesten hvor den eneste besked jeg fik tilbage fra ham var at han var ligeglad. Samt den bil han fik i bytte af mig har han heller ikke afmeldt, Nu er det så gået op for mig at grunden til han ikke omreg. dem er fordi han "agere" som bilhandler uden moms og det der og de kan jo ikke bevise noget så længe bilerne aldrig kommer over i hans navn, og normalt er jeg virkelig ikke en som kunne finde på at melde nogen for noget, men synes denne person har pisset så meget på mig efterhånden, og har sidenhen hørt fra andre der også har handlet med ham at det har været et helvede, men ville bare lige høre hvad i synes man egentlig skal gøre ved det eller om jeg bare skal lade det gå hen i glemmebogen, på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fusk med omregistering, meldes eller ikke?
Kommentér på:
Fusk med omregistering, meldes eller ikke?

Annonce