{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.813 visninger | Oprettet:

WTF hvad sker der lige der man?? {{forumTopicSubject}}

Normalt er jeg en gut med orden i hverdagen styr på liv,forhold økonomi stortset uændret uden problemer 10 år eller mere..

Men idag starter skidt, firmaet jeg har andel i (10%) skal sælges ny ledeslse kan være vanskeligt.

Men tager det med smil..skal på ny byggeplads da jeg pakker bilen får jeg vredet en maskine cement i øjet.. igen et smil ned til læegn få det renset uden ødelægge humør

Kommer mod esbjerg, bang en betjent hopper ud på vejen, har kørt bødefri altid.Byzone målt til 88 km/t(frakendelse)
Får forhandlet til 77 km /t det vil sige et klip samt 3000 kr.

Er igen glad.

Tænker sikke en møgdag men er glad igen,solen står op igen imorgen..

Hjemme ved min indkørsel kan jeg se lange blonde hår...Jubler nærmest, SØSTER på besøg..

parkerer bilen...NOT min eks sidder ved sideingangen til huset.

En pige jeg var kæreste med godt 10 år men været uden kontakt 1 år nu..

Forsøger tage det med smil da jeg forventer sagen er kort evt hente en eller anden ting??

NOTTT fra kl 23 til 5 min siden fik jeg største møgfald,så har hun drukket og bare lagt sig til at sove efter have fortalt hvor stor en idiot jeg er..

jeg skal op tidlig, nu oveni så meget lort på en dag har jeg mistet søvnen.

Med så mebget uheld påen dag, kan det ikke kun blive bedre imorgen? Er det gode eller dårlige tegn så meget sker fra middag til midnat på samme dag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WTF hvad sker der lige der man??
  • #1   14. aug 2012 Det er sådan end dag man bare skulle være blevet i sengen

• #2   14. aug 2012 Ja men man føler sig fuldstændig væk og tænker nu vågner jeg og det hele var bare en drøm..men NOT.
    Frygter lidt min eks vågner før mig,jeg orker ikke en ny tilsviner om hvor dum jeg er imorgen oveni sådan en dag her...

• #3   14. aug 2012 hvorfor smider du ikke hende ud ?

Håber sgu du får en bedre dag i morgen smiley

• #4   14. aug 2012 ud med hende?

• #5   14. aug 2012 ja men hun sover skuda, jeg aner ik engang hvor hun bor, altså var true love troede jeg dengang alle de år, men jeg blev dumpet;) Droppede kontaktet købte hus kom videre, nu står hun der..uventet, og vi talte stortset ikke hun skældte ud jeg lyttede..99% af ordene er om hvor dum jeg er;)

Jahh jeg håber edderrøvne jeg får god nattesøvn og alt ting vender tilbage til normal imorgen. Ellers kan jeg ligeså godt komme op på taget og hoppe ud, men det hjælper nada,huset er ikke så høj;)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #6   14. aug 2012 Hvis du har levet problemfrit i 10 år og de få ting er noget stort så er det da intet.
    Betal bøden. Problem løst smiley egen fejl og så en meget flink betjent har aldrig hørt om man forhandler fart med dem. smiley
    Øjet er ikke skadet permanent forhåbentligt smiley
    At firmaet er opkøbt og du har andele er jo en ricisi der er i det smiley
    Ekskærester lukkede du selv ind til øregas. Hop på hende eller smid hende på porten smiley

Det var ikke så galt jo smiley

• #8   14. aug 2012 Ja trods mange ting af uheldige er jeg glad, ikke slemt altså kunne stå udne kørekort og med skade i øjet, men er så udmattet kan ikke sove, min eks er fuld ligger på min seng,magter ik mere skældud fra hende, forsøger sove på sofa med lidt youtube også uden held,skal på job tidlig..

Glæder mig til ny dag begynder;)

Rs godt ahhh det kan jeg ikke finde ud af sådan noget;(

• #9   14. aug 2012 Nå men hva så, hva endte det med ?

Fik du kneppet hende smiley

• #10   14. aug 2012 lyder godtnok som en skoddag smiley og jeg som synes en af mine dage var dårlige fordi jeg fik en parkeringsbåde på 500 kr smiley smiley

• #11   14. aug 2012 Havde sgu nok endt med at klaske hendes fjæs ud af døren igen og komme på druk.

Eller kneppet hende som Henrik N siger, det var sgu nok derfor hun kom skal du se ;]

• #12   14. aug 2012 Hvorfor lukker du hende ind når hun skælder ud? Forstår det slet ik, hvis du il har ordnet hende..

• #13   14. aug 2012 Du har efter 1 år lukket hende ind, blot for at hun kunne svine dig til, drikke og så crashe hos dig......?
    Er sgu ked af at sige det - men hun har jo åbenbart ret - du må være for dum...
    Ud med hende indtil hun har fattet, hvordan man opfører sig ordentligt...

Alt det andet, kan jeg så kun give dig ret i, det er fandeme en lortedag - men kosten, den kunne have været undgået ;o)

• #14   14. aug 2012 Du er for god af dig, det giver da ingen mening at hun får lov til at sove hos dig, når hun bare lukker lort ud og sviner dig til.. Knep hende og smid hende ud, eller smid hende ud!

• #15   14. aug 2012 Hun kommer tilbage fordi du har fået succes siden hun skred - Sådan er det med pigebørn smiley

• #16   14. aug 2012 Ja men hun kom sku meget uventet,og jeg var i forvejen træt, arbejder syg meget på det sidste samt renovering af hus alt for lidt energi.
    Troede hun ville sige noget vigtigt eller hente noget, ved end ikke hvordan hun fik min adresse..Så fik hun en øl og en mere og en mere og blev fuld og gik fucking i min seng og sov..Fed nat på sofa til mig.
    Jeg er på job nu,men dagen startede OK:
    Hun var ind giev kram fra morgenen,virker nedkølet,me mere bekymrende hun gik i seng igen,,altså man er vel ikke kæreste med sin eks pga hun er kommet forbi?

• #17   14. aug 2012 kongen

hun burde ikke vide hvordan det er gået med mig, jeg har ikke en eneste gang kontaktet hende,samt min facebook deaktiverede jeg,opsagde boligen købte hus og fik 10% af firmaet jeg arbejder,så en meget anderledes liv..
    Glemte helt kærestesorger eller savnet af hende..
    Hun kunne vej ik vide det gik mig godt når vi end ikke talte sammen? Jeg opsagde også mit nr så hun ikke kunne kontakte mig,derfor meget underligt hun har adressen?

• #18   14. aug 2012 Hun har vel kontaktet en som du kender.. fik du så noget fjas?

• #19   14. aug 2012 Nej skuda man,selvom hun er møg lækker og tanken næsten kørte i hovedet,jeg orker ikke et forhold lige nu,og jeg plejer at fraråde folk hoppe på eks igen ,vil virke akavet gøre det selv.
    Altså hun har ikke engang mit nr,så har vi ik talt ret meget i nat,derfor tager det som selvfølge hun er taget hjem når jeg er hjemme.
    Ellers ender jeg på den helt,for det er svært holde sig i hus med hende og holde afstand,og jeg behøver ligesom ikke rode mig ud i mere lige nu;)

• #20   14. aug 2012 ellers så der et magisk nr der hedder 114 eller 112 hvis du skal skynde dig smiley de skulle sku nok have fået hende ud

• #21   14. aug 2012 Hva så, var hun der da du kom hjem?

• #23   14. aug 2012 Idag var sku ok, nej hun er stadig her men da jeg var fraværende ikke særlig social kom mine venner på den sære tanke at jeg var blevet indelukket..siedet for spørge mig om jeg er ok så panik panik osv.
    NU står jeg med en eks der ikek vil nogen steder før hun kan se jeg er ok.

Det er vidst ikke min uge;) imorgen kommer min halvsøster der bliver til søndag, samt en eks rendende hjemme..planen var ellers efter job 3 iskolde bajare og lave lidt på bilen ude i garagen,det kan jeg glemme alt om nu;(

• #24   14. aug 2012 Så send hende da ud, for H...... dit hus. Det virker som om at du ikke er interresseret i at komme af med hende?

• #25   15. aug 2012 Hold da kæft har du ikke fået nakket hende endnu ??

• #26   15. aug 2012 Tøffelhelt. Hun er der jo kun fordi du giver hende lov. Hun styrer dig da meget godt.. hvem har bukserne på? Virker ik som om det er dig.

• #27   15. aug 2012 Vatpik... Mand dig nu op for helvede og vis hvem der bestemmer

• #28   15. aug 2012 knep hende og smid hende ud efter!

• #29   15. aug 2012 jeg forstår dig faktisk godt. Det ik nemt.
    og det svært at være et dumt svin smiley
    Meld ud og spørg hende, hva fanden er grunden til du er her ?

Kommentér på:
WTF hvad sker der lige der man??

Annonce