{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Lån penge til bil???? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Står i en situation at jeg vil til at have mig en bil...
har lånt penge i banken engang, men fik ikke undersøgt ordentlig efter angående det med Renter, og hvor længe man lånet varer og det....
(Det er Selvfølgelig klogest at spare op og betale med det samme/kontant!!)
Nu ved jeg ikke om det vil være for personligt og spørge jer om, hvor i har, eller bare VED hvor man får de billigste renter, og hvor lang tid man betaler lånet af det sted i kender til?... Hvis i altså har haft taget/har et lån?

har selv danske bank, og fik af vide hvis bilen var mere end 10år gammel, hed det ikke billån mere, (men noget andet jeg ikke lige kan huske). men det lån betalte man af på max 5år?

Håber i kan hjælpe lidt?
Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån penge til bil????
  • #1   21. aug 2012 Det kommer helt an på din økonomi, hvor det er billigst. Er din økonomi supergod, er det banken, der til hver en tid er billigst, hvis du kan få lov til at låne uden sikkerhed. Men skal der pant i bilen, er et finansieringsselskab mange gange lidt billigere - til gengæld bare ikke så fleksibelt.

  • #2   21. aug 2012 har haft lånt en gang og faktisk kun nye biler det kan betale sig at købe. vile godt selv kunne finde på at låne penge til en bil men så var det kun hvis jeg stod og manglede 10-20.000kr til lige netop den bil. resten ville jeg selv have sparet op...
    og ville sætte mig rimelig i afbetaling men stadg i sådan at det er væk hurtigst muligt


Kommentér på:
Lån penge til bil????

Annonce