{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  GLS
  • #1   11. okt 2012 At du kan stave...

  • #2   11. okt 2012 du skal kunne stave og tale dansk intet anden.
    tror du for 4kr pr. pakke.


  • #3   11. okt 2012 At du har et kørekort
    For alle de rådne gurkere kan ikk en krone dansk hverken skrive eller snakke.

    Men hvis du gerne vil knokle til en lorte løn så er jobbet lige dig


  • #4   11. okt 2012 jobbet indebærer at du læser din egen bil med pakker som du scanner ind og så kører du din rute du har og deler pakker ud
    bare du kan læse hvor pakken skal hen samt snakke dansk
    jeg fik timeløn og fik udbetalt hver 14 dag for de timer jeg havde haft, kan ik helt huske hvad det gav i timen men er jo forskelligt hvor man er


  • #5   11. okt 2012 vw is not just a car - it´s a liftstyle .
    ved ik lige hvad lønnen er idag men jeg havde skam ingen dårlig løn der , igen er forskelligt hvem du kører for og hvad de giver


  • #6   11. okt 2012 for at nævne et eksempel så ved jeg at de starter fra kolding kl 5 med at pakke og kører mod esbjerg så de lander kl 7 - så læsser de af rundt omkring og så kan man være hjemme i kolding kl 17-18 stykker - kender en som har 60 timer og de har ingen regulære pauser - men kan du leve med det samt en lorteløn, så er det da den vej du skal gå - kender en anden som arbejder samme sted, han bor dog i esbjerg så han kører kl 4 og stopper så i esbjerg om eftermiddagen og kører først til kolding om morgenen - så tidligt op og sent hjemme - kommer igen an på hvor du kører henne ad...

  • #7   11. okt 2012 Du kører mellem 10 og 12 timer om dagen .. Får nok en lorte løn, fordi vognmændene er mega nærrige smiley Jeg har kørt hos DHL, og der var en fast månedsløn hos den vognmand jeg kørte hos, og det var 21.000 FØR skat !

    Ik meget i løn, når man kører SÅ mange timer om dagen .. Min korteste dag var 10½ time ! Mødte 6.45, og så skulle bilen sorteres .. Her er der så tale om ture i indre by i Kbh .. Kørte måske 40 km. om dagen ! På en go dag ..

    Men ja, hvis det er det man vil .. Så gør det smiley Jeg syns bare det en latterlig løn til SÅ mange timer ..


  • #8   11. okt 2012 Jeppe . så du da blevet bollet godt og grundigt var smiley

    Kevin H søg der ude og blir du kaldt til samtale så hører du jo hvad lønnen er det sted du kører og timer og ik alt det folk tror herinde , nu er det godt 5 år siden jeg kørte for gls og holdte mig på 37 timer , men tog tit extra timer da jeg var timelønnet


  • #9   11. okt 2012 Tak for svarene, og ja lønnen lyder godt nok lidt vattet i forhold til alle de timer! smiley

  • #10   11. okt 2012 mads- 4 kr pr pakke.. ja det var nok for en del år siden da. kører selv for gls på 3 år og jeg klager ikk ang lønnen. Du har vel i snit 8-10 timer pr dag men kommer jo an på hvordan din tur er skruet sammen. Det med du ingen pauser har kan jeg heller ikk genkende. Du passer jo mere eller mindre dig selv.

  • #11   11. okt 2012 Det lyder da godt nok som om de fleste der skriver ikke aner hvordan det er og kører pakker. Selvfølgelig handler det om hvordan din rute er og hvor mange stop du har så det afhænger selvfølgelig også hvor mange timer du kommer til og have. Altså lønnen er fin som chauffør men det kommer jo helt an på hvor du er. Nogen vognmænd kan godt være lidt fedtede. smiley

  • #12   11. okt 2012 Har selv kørt pakke post og jeg syntes ikke at afregning og arbejdsindsats hænger sammen. Så det er op til vedkommende selv, for der skal sku knokles for pengene, og kørekortet hænger i en tynd tråd hver dag, både hvad der angår overlæs og at færdsels loven ikke kan overholdes ret meget for at nå turene.

Kommentér på:
GLS

Annonce