{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Hvor hurtigt internet? {{forumTopicSubject}}

Nu hvor jeg ikke har forstand på det, håber jeg i kan hjælpe.. Bor på " landet" groft sagt og har pt en hastighed på 10/1mb tror jeg det hedder, men nu sætter de mig op til 15/3 og min pris stiger til 230kr i md..? Har jeg behov for dette, når jeg nærmest udelukkende bruger bilgalleri og facebook.. Jeg bruger måske youtube 1 gang om året, og gider selvfølgelig ikke at sangen hakker i det.. Hvad kører i andre med? Og hvilken udbyder har i? Jeg har dansk kabel tv, men synes ikke nødvendigvis at det er godt? Forslag og priser er velkomne..
Synes måske bare, at hvis jeg kan nøjes med ca100kr pr md at det var bedre, når jeg ikke rigtig bruger nettet? Det er så en 2/1mb forbindelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor hurtigt internet?
  • #1   30. dec 2012 Bruger 4G på mobilen smiley

  • #2   30. dec 2012 Hvis de vælger at sætte dig op, så skal det da ikke komme til at koste dig yderligere. Tag en snak med udbyderen og find ud af hvorfor det skal koste mere, når det ikke er dig selv der har bedt om en opgradering af hastigheden på linien.

  • #3   30. dec 2012 Prøv dlg bredbånd der kan du få en 5megabit for 130kr om måneden og en 5 megabit lyder til den dækker dine behov fint...

  • #4   30. dec 2012 jeg har også dansk kabel tv og har 25/4 hvilket er helt fint til mig.. bruger også kun bg og rcg lidt fjæs lidt tupe og mails... andet bruger jeg ikk mit net til og betaler 300kr mener jeg mdr

  • #5   30. dec 2012 dlg internet er det værste lort man kan få .

  • #6   30. dec 2012 Kom lige til at se at du har Dansk Kabel TV. Så er du i en antenneforening af en eller anden slags. Så har der vel været et beboer møde om hævning af hastgiheden på bredbåndet. Den skulle du have været med til, for det vil sige, at det sikkert er alle der stiger i hastighed i jeres antenneforening, eller boligforening.

  • #7   30. dec 2012 både hos cybercity/telenor og yousee har en højre hastighed - fra udbydersside - altid været gratis.
    hos yousee startede vi med en 8/0,5 i sin tid, og nu har vi en 30/3 til samme pris

    men kan du få andre til at levere signal ud til dig?


  • #8   30. dec 2012 Kim M
    behøves man ikke nødvendigvis, for det meste så er det op til hver enkelt hvad man vil have af hastighed, da det jo kan styres gennem routeren hvilken hastighed man skal have.


  • #9   30. dec 2012 De opgraderer hvert år, og hver gang er det min "pakke" der udgår og bliver større og tilsvarende dyrere.. Tror jeg startede på 2mb for 5år siden, der var det hurtigt, herude ihvertfald.. Det kostede 150kr så vidt jeg husker, men nu hvor pengene godt må spares i de faste udgifter, slår det mig nu med internettet.. smiley
    Jeg synes jo bare aldrig, at jeg har haft langsomt internet, men pt med 10/2 er det jo heller ikke altid wauw hurtigt?


  • #10   30. dec 2012 Kim B

    Korrekt, men i de fleste antenneforeninger, der får alle samme hastighed at gøre godt med. Ihvertfald igennem Dansk Kabel TV såvidt jeg har forstået det.


  • #11   30. dec 2012 Jeg har lige fået Waoo. Det er klart det mest stabile internet jeg nogensinde har haft.
    20/20 forbindelsen har jeg.


  • #12   30. dec 2012 karbu s@ Har du smartphone?

  • #13   30. dec 2012 Michael J@ God også godt at have Waoo, men det er jo få steder man kan få det, og når man bor på "landet" er jeg sikker på at det slet ikke fås derude. Jeg bor tæt på KBH og jeg kan ikke engang få det. Men ved de få som har det, er super glade for det, billigt og hurtigt.

  • #14   30. dec 2012 Michael j.. waoo er fibernet. Det tvivler jeg på at de har på landet

  • #15   30. dec 2012 Jeg bor i en mindre by, der er noget antenneforening, men kun over tvpakken? Jeg har ikke hørt om møde fra dem eller internettet den tid jeg har boet her.. Jeg startede vidst på 2/1, så steg den til 4 så til 8 videre til 10 og nu 15/3 og nok omkring 80kr mere i md..
    Og hvis jeg nu havde brug for nettet, havde jeg intet imod det, men her betaler jeg bare mere og mere, for en "service" jeg ikke behøver.. Det er næsten som med benzinen der stiger konstant, jeg er ikke tvunget til at købe det, men skal jo bruge det nogengange;)


  • #16   30. dec 2012 De har faktisk, imponerende nok finernet herude.. Men da jeg ikke bruger hverken tv eller nettet ret meget, slog jeg ikke til.. Synes deres priser var underlige, da de kun oplyste et halvt år frem? Har iPhone, computer og tablet

  • #17   30. dec 2012 karbu 2@ Måske du skulle droppe den internet forbindelse og lave internet deling med din iPhone istedet? Ved at oister.dk køre med et tilbud indtil 4 januar, hvor du for 149.- om måneden får 22 GB data, 11 timers tale og fri SMS/MMS. Skulle gerne dække dit behov hvis du ikke ser mange film i HD kvalitet. Så samler du det hele lidt mere, og derved kun betaler et sted for alt du skal bruge. Blot en tanke. Gør det selv, og ja ikke super hurtig forbindelse, men det virker sq fint.
    http://www.oister.dk/mobilabonnementer/taletidsabonnementer/oister-11-timer--11-gb-data/


  • #18   30. dec 2012 Epmats, det er jo netop på landet der er fiber...

    Jeg bor i en lille by med ingenting i, og jeg har da 30/30 Energimidt - 269 kr


  • #19   30. dec 2012 Martin@ Der lærte jeg sq noget nyt, vidste jeg ikke engang.

  • #20   30. dec 2012 Jeg bor 8km uden for Randers, (betegnet som lidt på landet) Jeg har 60/60Mbit internet... smiley

  • #21   30. dec 2012 Phillip dlg ved mig virker helt fint smiley fordi det er lort i din verden kan det sagtens virke for andre smiley

  • #22   30. dec 2012 jeg bor i københavn sv ( fugleflugt 3 km fra rådhuspladsen ) har en 30/3 hos yousee, men tit om aftnen er vi nede under 5/3 pga mange brugere samt vores kabler er i dårlig stand.


    men hvis du er med i en boligforening så er det jo slet ikke sikkert du kan fravælge dem, ligesom med antennesignalet, det er der jo også bare om du vil det eller ej.


  • #23   30. dec 2012 30/30 waaaaaauuu.. Det spiller bare.. Bruger det ikke optimalt, kun til tv/lidt fjamsbog/siv. crap.. men rart at have noget der ikke falder af i tide og utide.. smiley

    Ps. Det ER på landet smiley


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #24   30. dec 2012 Til det forbrug du skriver er 10/1 RIGELIGT! sidder selv med en 4mbit/512kbit forbindelse, som bruges til streaming af film, musik oa. samt at spille online spil på, og jeg har endnu ikke oplevet at have lag/forsinkelser i streaming pga forbindelsen (enkelte steder fordi streaming servicen var overbelastet)
    Men de 4mbit er så også det største vores udbyder vil levere (selvom TDC gerne vil levere deres "op til" 20mbit)

    Mht. DLG internet, så er det jo ikke DLG der levere det, det er TDC, DLG lejer sig bare ind på deres kobber, skal du have en tekniker ud fra DLG internet, kommer der en mand i en TDC bil.


  • #25   30. dec 2012 Jeg har 20/2 hvilket er lige langsomt til mig.... Så jeg får opgraderet her den 4 til 35/5.

  • #26   30. dec 2012 Nu ved jeg ikke hvor du bor i Østjylland. Ellers er der www.primanet.dk

    Det ligger imellem 8-18 op og ned til 135 kr om måneden. smiley


  • #27   30. dec 2012 hmm troede sku ikke de smed fiber på landet endnu? smiley men ja har selv waoo der kører gennem SE med meget stabil 40/40 forbindelse.. og de er skam ikke dyre

Kommentér på:
Hvor hurtigt internet?

Annonce