{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Ny Bank hjælp {{forumTopicSubject}}

Heej BG håber i kan give mig nogle gode råd til en anden og evt bedre bank. Lige pt er jeg i sparnord og min rådgiver er en nar for at sige det ligeud. Jeg vil derfor gerne finde en ny bank hvor min kommende rådgiver gider og bruge tid på sin kunde og høre på hvad han har at sige og osv og det mangler jeg hos min nuværende rådgiver. i stedet for at sætte det budget jeg har fået lavet så vælger han og slet alt på mine kontorer hvor fedt er det lige. Ikke særligt fedt. en bank jeg holder mig langt fra er Danske bank og sparnord. Skal være en bank med positive ting i og hvor ens rådgiver har tid til at snakke med en om budget og komme med forslag til dit og dat i stedet for at ædelægge det hele af:) Tror mange herinde sætter pris på at deres rådgiver giver sig god tid til en og som kan se muligheden i det man nu gerne vil snakke om:).

MVH smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Bank hjælp
  • #2   8. feb 2013 Personligt var jeg rigtig glad for Arbejdernes Landsbank .. men synes du skulle går rundt .. og "shoppe" lidt istedet .. det er det du får mest ud af smiley

    Jeg skiftede selv fra Arbejdernes landsbank - endte i Tønder Bank .. så nu har jeg Sydbank .. og skifte rkun fordi jeg ser bankforretninger netop som en forretning ..


  • #3   8. feb 2013 vi har Nordea og det har vi været rigtig glade for.
    havde sparekassen Østjylland før og det var en skodbank.. men de gik jo også på røven


  • #4   8. feb 2013 Er fra Nordjylland smiley

  • #5   8. feb 2013 Jeg har også Nordea og er pt rigtig glad for min rådgiver, men har haft nogle stykker der har været trælse i selv samme bank, så man skal nok være heldig. Min rådgiver vil netop lytte og se på tingene, men en gammel rådgiver jeg havde var det mest arrogante drengebarn verden har set, hold da op han var træls.

  • #6   8. feb 2013 Danske Bank, de har plads til en masse nye kunder smiley

  • #7   8. feb 2013 Hvorfor prøver du ikke en anden rådgiver i sammebank?
    Hvis de bare laver om på de aftaler i allerede har lavet så lyder det nu i mine øre som du selv har misholdt nogle aftaler... Ellers kan de straffes for den slags... Har styr på sin økonomi, stram eller ej så blander rådgiverne sig sgu ikke i det almindelige budget... Men er man derimod lånt op over begge øre og ikke får betalt af... Sååh tager de nok hvad der tilhører dem i første omgang smiley

    Jeg har lige skiftet til Spar Nord og er yderst tilfreds... Både med rådgivning service.. Skiftede nu på grund af rente på boliglån.

    Kom fra Nørresundby Bank... Den var nu osse super god, men de hævede mit lån 1-1,5% om året... det gad jeg sgu ikke


  • #8   8. feb 2013 Jeg er meget godt tilfreds hos Handelsbanken, og har efterhånden haft den samme rådgiver i rigtig mange år. Jeg har ikke noget at klage over...

  • #9   8. feb 2013 Jeg ville hellere kalde dem sælgere i stedet for rådgivere.
    Har selv Nordea på 12 år fungere fint, havde danske bank før, de var nogle narrehatte....!!


  • #10   8. feb 2013 Prøv merkur bank
    Den har vi og er super god


  • #11   8. feb 2013 jeg er ganske tilfreds med sparekassen thy smiley

Kommentér på:
Ny Bank hjælp

Annonce