{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Gør som vi siger eller vi bruger magt. {{forumTopicSubject}}

Kan lige se i tv avisen at det er vedtaget atmbruge 27.000.000.000 kroner på offentligt transport. At skifte til el toge istedet for de helt nye diesel tog.

Alt dette op imod at jeg i de sidste 6 i motor blade, kan læse at at det bare er og bliver dyre og dyre at være billigst i Danmark.
Vi betaler afgift på 180% på bilen.
Afgift for at køre på asfalten, miljø afgift, afgift på næsten 300% på brændstof og senest er det jo mig med en børne container som min Passat der skal stige + 2000 kr om året i grøn afgift bare fordi man taber penge fordi salget er på små miljø biler, ja så lader vi andre betale.
Andre betaler dem på overenskomst, andre betaler afgifter på elregningen fordi solcellerne kom, så mister de jo penge der og dem skraber vi da bare ind på elregningen på kun, 0,87% hvilket vidst bare på 12 mdr i dk er blevet til 16 milliarder på el der ellerede er 70% afgift og derfor er dk verdensmester i elregninger.

Hvad er budskabet:
Jeg syntes det er dyrt allerede at have bil, det bliver bare være og være og er vi ude i at hvis du ikke vil køre i vores fucking offentligt transport, så får vi dig til det med at afgifte dig i sænk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør som vi siger eller vi bruger magt.
  • #1   1. mar 2013 Tja, men dem som har stemt på den gimpe, har jo selv lagt op til det..

  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #2   1. mar 2013 Godt man bor i udkantsdanmark hvor der er ikke er så meget offentligt transport

  • #3   1. mar 2013 det er sørgeligt, og det bliver mindre og mindre attraktivt at bo her i DK.. eller rettere så ender det med at man ikke har råd til at bo her..

  • #4   1. mar 2013 truckerbenny, hvad har det med sagen at gøre??? tror du så du slipper billigere??


  • #5   1. mar 2013 Alle der stemte på Helle Thorning er jo en idiot, kællingen er født og opvokset i Ishøj, hun VED hvordan man hustler og tjener boksen.. Helle er Danmarks mafia..

  • #6   1. mar 2013 nu er det jo sådan i dk at politikerne gør som de vil og vi dansker brokker os til hianden og på forums som det her..

    hvis vi nu kunne stå sammen og protester forand vores politiker så tror jeg det vil have en anden virkning..

    vi kan sku lære noget af de udlændinge de finder sig ikke i hva som helst.


  • #7   1. mar 2013 Kongen, ellers chekker hun op med sin mand..Han har da styr på det shit.. Eller har han lært det af sine drenge venner....

  • #8   1. mar 2013 Rico, du har HELT ret...Vi skal se det i øjenene, vi danskere er alt for slappe med at turde sige vores mening, selvom den måske ikke lige glider ned med citron månen, når vi ser vild med dans om aftenen og gætter med på, hvem der vinder...

    Vågn nu op..


  • #9   1. mar 2013 Jeg tror på vidensdeling som jeg gør her. Jeg tror forum og debat er sundt så længe vi kan holde en god tone i debatten.

    Som plaster på såret er der nu en artikel på eb om den nye Dong direktør der skal tjene 10,3 mil om året. Den tidligere direktør blev fyret med begrundelsen at han var grådig. Han tjente 6,4 mil om året? (DONG har allerede røde tal)


  • #10   1. mar 2013 Tja.
    Jeg har flyttet arbejdslpladsen til Norge, skattetrykket deroppe er mere behageligt og hvis konen om nogle år er klar ville jeg da faktisk meget hellere bo i Flensborg.

    Danmark er ikke hvad det har været, krisetiden kradser og regeringen prøver med næb og klør at flå penge ud af de områder hvor de ved folk ikke kan undvære "varen"
    Problemet er bare at det ALDRIG går den anden vej, se bare eksemplet med topskatten, et middel til at få flere i arbejde i 80erne og i dag er det en ren pengemaskine!!

    Føj siger jeg bare..


  • #11   1. mar 2013 Så mangler vi bare mere i løn også så vi kan betale de afgifter

  • #12   1. mar 2013 vi er enige om at de penge dsb har givet for 8år forsinkede toge der ikke kan godkendes ikke er smart og en værd andet firma havde ophævet handlen. de penge kunne jo bruges på at lave bedre togmuligheder. mine forældre tager toget værd dag og igennemsnit bruger de 1time for meget om ugen i transport på aflyste toge. forsinkede toge eller toge der ikke lige køre hele vejen den dag. (nordsælland-s-tog)
    det koster at havde bil men heller sænke fima skatten. skøre i su´en og gøre noget for et statsejet selvskab der har bevist i 2 år10´er at de ikke kan få lortet til at fungere og køre med underskud konstant...

    tror sku de politikere vi har ikke ander noget om den almenlige danskers værddag og lytter kun til vids-mænd der siger ting den almendelige dansker har vist i 10år.
    da jeg jobbede i kbh tog jeg bilen. 30min i tog. 20min i bil. (30min hjem)
    1. sku ikke dele side plads eller stå som sil i en tønde.
    2. var billigere end togkort.
    3. var kun forsinket 1 gang på 3 måneder og det var 30min pga en stor ulykke.


  • #13   1. mar 2013 Michael, hvis du havde muligheden for at tjene 10 mill om året ville du så ikke gøre det? Han får jo nok også et forbrug, der skaber mere forbrug osv osv..

    Men at bevidst tvinge et land til at gøre, som man selv mener er det rigtige, på trods af at det IKKE er det borgerne vil, holder da ingen steder..

    Prøv at spørg folk om de hellere vil have billigere afgifter på biler og lidt vejskat, istedet for nye os håbløst kiksede IC4 tog...Som alle jo kan bruge...Nej, ikke alle..


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #14   1. mar 2013 Sten P

    Nej slet ikke, men det er et vældig godt argument for ikke at kan bruge de offentlige transportmidler, jeg er så " heldig " at skal minimum køre 7 kilometer for at kunne køre med enten tog eller bus


  • #15   1. mar 2013 Jeg sagde det jo...og siger det gerne igen...Helle is coming for you....



    profilbillede
  • #16   1. mar 2013 Pimp.

    Så siger jeg bruger betaling.

    En tog billet afspejler hvad det koster at have det cirkus på skinner/ ink kabine personale til 34.000 om måneden og andet personal og skinner.

    Bilerne koster det det koster at holde hjulene kørene/ ink asfalt og lidt lyskryds osv

    Sverige modellen med et læge besøg koster 100,- sølle 100,- men sygo fald i offentlige læge udgifter.


  • #17   1. mar 2013 Grinede sgu lidt da de øffede sidste måned over at folk ikke købte noget af hende dullen med vognen...men seriøst, med de ublu priser er det sgu da ikke sært...en billet koster i forvejen kassen, og så skal man oveni det betale 30kr. eller noget i den stil for en cola eller øl....hvis man vil tjene penge skal man da være konkurrencedygtig, og her hvor jeg bor har de en netto 2min. fra stationen, og en 7eleven(som dog også er ret dyr) på banegården....

Kommentér på:
Gør som vi siger eller vi bruger magt.

Annonce