{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lapning af dæk
  • Chief Quimby
    Chief Quimby Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 114
  • #2   23. mar 2013 Det sæt du linker til er ikke godkendt til biler, kun langsom gående køretøjer.

  • #3   23. mar 2013 Brian M: Hvem filan skulle nogensinde se at der sidder sådan en svend i dækket?

    Hvilke kits skal man ellers købe? jeg har da lappet et par dæk i sin tid med de der, var godt nok ikke lige købt i t hansen, men lignede dem nu meget godt.


  • #4   23. mar 2013 Det virker fint nok men kvaliteten af det værktøj der følger med fra thansen er ubrugeligt, håndtaget ryger af når man skal trække den tilbage fra dækket smiley

  • #5   23. mar 2013 Du risikerer osse at dækket sprænger, fik jeg at vide fra en dækmand. Og det var fordi jeg af andre årsager havde min Hyundai Galopper på aut værksted og den havde tabt luft i et stykke tid så kørte til dækmand for at få den lappet og der havde de sgu på værkstedet, uden at jeg havde bedt om det lappet hjulet med sådan en fætter der, jeg havde så heller ikke betalt for det.....men alligevel sætte noget i der ikke er godkendt på et aut værksted; jeg var ikke imponeret af dem før og det der hjalp ihvertfald ikke på sagen heller.

  • #6   23. mar 2013 vi brugte tilsvarende som det sæt, for 15 år siden på aut værksted.

    ps jeg har lappet 4 dæk med præsis sådan et sæt inden for det sidste år, og de køre alle sammen endnu.


  • #7   23. mar 2013 jeg vil bare hellere sætte en lap indefra der trækkes ud gennem hullet, men såen er vi jo så forskellige, der er osse nogen der siger at man ikke må lappe mc-dæk, det har jeg selv gjort et par gange uden problemer.

    Og ka da godt se fordelen ved den der at man vel slipper for af og påmontering samt afballancering, men synes sgu ikke det ser optimalt ud.


  • #8   23. mar 2013 Det er en grund til det ikke er godkendt, det kan ikke holde og man risikere dækket sprænger. Berner har et sæt der er godkendt og lovligt, har sådan et på værkstedet, har også lapper til at trække igennem inden fra og ud. Jeg holder mig til det der er godkendt.

  • #9   23. mar 2013 thansen sættet er lige så godt som berner's

    forskellen er bare at thansen ikke har betalt til staten for at få det godkendt. og derfor kan sælge det til 80kr istedet for 800kr


  • #10   23. mar 2013 MR. Incredible det er du sikker på. Jeg har stået med begge sæt og kan godt se forskel. Har monteret begge sæt i dæk og afmonteret dækket bagefter, der kunne tydeligt ses forskel. Og kvalitets mæssigt er berners sgu bedre.

  • #11   23. mar 2013 det er 15 år siden jeg har arbejdet med berners
    og 14 dage siden med thansens

    jeg er sikker på at berners er bedre i håndtag osv, men det er også ment til at bruge mange gange af mekanikker, og thansen er til at blive brugt få gange af alle andre

    jeg har kørt 1 år med sådan en lap i mit dæk.

    og dække kan ikke springe af det, i værstefald blæses lappen ud og dækket bliver flad igen, ligesom en alm hurtig punktering.

    jeg har haft sådan en lappe over 270kmt flere gange og lavet lange burnout med den på min mc.


  • #12   23. mar 2013 Jeg holder mig ihvertfald til de lapper der skal trækkes ud igennem hullet indefra.

  • Chief Quimby
    Chief Quimby Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 114
    #13   23. mar 2013 Lol dækket springer, ja sjovt nok det er en dækmand der siger det, det virker ganske fint

Kommentér på:
lapning af dæk

Annonce