{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.233 visninger | Oprettet:

Er de bange for de vælter? {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der efterhånden for mennesker, i små æsker som Mii, Aygo, Up! og hvad ved jeg. - Een ting er at de kører rundt uden baglys om aftenen, fordi de ikke fatter at de skal tænde for det, en anden ting er at de ligger i vejen alle steder, med 10 km/t under fartgrænsen, eller midt i det hele på motorvejen.

- Men nu er bunden nået, HVORFOR skal de, når de skal dreje, næsten holde STILLE, før de drejer? Synes det sker oftere og oftere efterhånden! Få da smidt den i 2. eller 3. gear, vis af og DREJ! Ufatteligt at man skal stoppe næsten helt op. Er de bange for at vælte, eller er det en ny trend, en form for chikanekørsel? Kan de ikke køre mere end 5 km/t når der drejes?

Surt opstød. Men Gud hvor er det dog irriterende!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er de bange for de vælter?
  • #1   28. mar 2013 De kan jo ikke multitaske, de stakkels førere af de små potter der... og bare 30kmt må da føles helt sindsygt i sådan en blik æske?

  • #2   28. mar 2013 De passer på deres gearkasser. Stille og rolig kørsel smiley

  • #3   28. mar 2013 He he. Ja det er de små møg biler der spærer hele motorvejen.......

  • #4   28. mar 2013 kan satme heller ikke fatte man skal trille med 2 km/t når man skal dreje + man helst skal helt over i venstre spor for at dreje til højre, som om man køre lastbil. !

  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.064
    #6   28. mar 2013 HØRT... De sparegrise er over alt !! smiley

  • #7   28. mar 2013 Ej men helt ærligt, det er ved at være for meget, HVERGANG man lander bag sådan en æske, så går alt i stå. Og så viser de af 20 km før de skal dreje, sætter farten ned 10 km før og så holder de nærmest stille når de foretager selve maøvren.

    AAAARHG!


  • #8   28. mar 2013 Kører også lastbil, endda modulvogntog. - Ikke engang JEG bruger så meget plads som de små æsker, med mit 25 meter træk. I get it NOT!?

  • #9   28. mar 2013 Min søster kører nu ellers frisk i sin kia picanto smiley

  • #10   28. mar 2013 der er ikke noget mere irriterende en lige pesis det du nævner kunne ikke være mere enig

  • #11   28. mar 2013 Bliver sgu så irriteret! Også fordi nogle er så dumme, at så begynder de at dreje med fornuftig fart på, og så ligepludselig mit i svinget, bremser de hysterisk ned, så man er ved at klaske op i dem.

  • #12   28. mar 2013 Lastbiler der ikke bliver i inderbanen irritterer mig meget mere.

    Vil dog god dig ret i at stort set alle folk i budget biler køre af helbredet til.


  • #13   28. mar 2013 Har sgu aldrig set en lastbil ligge i midterbanen, medmindre der ikke er plads i inderbanen eller den er ved at foretage en overhaling. - Bl.a. af en lille pisæske, som ikke har forstået fidusen ved, at landevejskørse skal foregå på landevejen.

    At der så er nogle chauffører der skal overhale med marginaler og i overhalingsforbudszoner, gør mig også ildrød af raseri.


  • #14   28. mar 2013 Synes nu at størstedelen af de lastbilchauffører jeg møder ude på vejene, opfører sig som om de ejer vejene.
    Hver morgen i myldretiden på vej mod København ser jeg lastbiler i midterste spor, hvad fanden skal de derude, der kan max være 30 km til de alligevel skal stoppe.


  • #15   28. mar 2013 når sådan en UPs shitygo eller miiiiii går 110km/t går den jo for fuld øre.... så der er sku ikke mer at give af

  • #16   28. mar 2013 De kører jo ikke 110, de kører 75 altså. Belastende.

  • #17   29. mar 2013 jeg er blevet nakket af en last bil 2 gange og været tæt på flere gange i en rundkørsel fordi de nærmest nægter at holde eller regner med at jeg lige holder mit i rundkørslen så de kan komme videre

  • #18   29. mar 2013 Nogle mennesker er også spassere med deres blinklys. - Enten blinker de ikke, eller også blinker de to veje før de faktisk skal dreje.

  • #19   29. mar 2013 Min søster kører nu hellere end gerne 120 i sin kia picanto smiley

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #20   29. mar 2013
    profil billede
    Thimofey

    (Emnets ejer)
    Online
    37 minutter siden

    Har sgu aldrig set en lastbil ligge i midterbanen, medmindre der ikke er plads i inderbanen eller den er ved at foretage en overhaling.

    okay.... med andre ord du har aldrig været hvor der er 3 spor eller hvad????

    tag turen fra kolding syd afkørsel og kør mod nord.... der vil du opleve 2 x 3 baner og de LANGT DE FLESTE lastbiler er ALTID i midterste spor!!!

    det samme vil du opleve når du rammer sammenfletningen når du kommer fra nord og kommer til kolding... EFTER vejen er flettet sammen vil der være 3 spor... gæt hvilket de fleste lastbiler vælger... nemlig det midterste!

    og luk nu med pis om at sådan er det ikke... for kører der stort set hver evigt eneste dag og sådan er det altid og sådan har det altid været! og NEJ det er ikke kun udenlandske lastbilfjolser der gør sådan!


  • #21   29. mar 2013 Per H

    Luk selv med dit pis, inhabile analfabet.Læs hvad jeg faktisk skriver, istedet for at lægge ord i munden på mig. - Du er da for dum!

    Men nej, jeg kører i Sverige, der har de en lidt anden tilgang til trafikken end herhjemme.


  • #22   29. mar 2013 Casper S

    Eller også kan du bare finde ud af at køre i den.

    Morten H

    Det kan der være noget om.


  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #23   29. mar 2013 thimokvaj : du skriver : Har sgu aldrig set en lastbil ligge i midterbanen, medmindre der ikke er plads i inderbanen eller den er ved at foretage en overhaling.

    kan ikke se hvad der er at misforstå der.... den eneste dumme her er da dig!


  • #24   29. mar 2013 Det tror eg du har ret i morten.
    Jeg syntes ikke selv jeg gør noget forkert når jeg køre i trafikken men jeg er ret sikker på der er nogle der får spat af mig


  • #25   29. mar 2013 Du er da snotdum?

    <b>Du svarer:</b>

    og luk nu med pis om at sådan er det ikke... for kører der stort set hver evigt eneste dag og sådan er det altid og sådan har det altid været! og NEJ det er ikke kun udenlandske lastbilfjolser der gør sådan!

    JEG har ALDRIG skrevet at det nødvendigvis ikke er sådan, jeg har forholdt mig til MINE oplevelser af det, men du er vel for dum til at læse OG forstå en kontekst.


  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #26   29. mar 2013 thimokvaj : he he du har aldrig oplevet det? enten så er du blind eller dum... du må selv vælge:)

  • #27   29. mar 2013 Er muligvis dum. - Men næppe dummere end dig, Postmand Per. - Du læste vist heller ikke min sidste linie. Lad være at være så ivrig, du glemmer jo at få det hele med. Klaphat.

    I kan også bare tage at lære at køre bil, hvor du kommer fra. - For her hvor jeg bor, ved Karlslunde, har vi op til fem spor på en strækning. Her ser jeg ikke lastbiler ligge og blomstre i midten af det hele, de holder pænt de baner de skal, alt efter hvor de skal hen.


  • #28   29. mar 2013 Ja, men første vognbane bliver til en frakørsel. Greve N. Længere fremme kommer Greve S. Og så har vi tre baner igen, ned til Køge.

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #29   29. mar 2013 thimokvaj : hvor snakker jeg om at de overhaler? eller om at de gør det i forbuds zoner?

    jeg fortæller dig at lastbilerne gladeligt kører i midterste spor... den er hverken kortere eller længere... at du har valgt at lukke af for virkeligheden... det fortæller en del mere om dig end om os andre:)


  • #30   29. mar 2013 Du kan lære at læse, så kan vi diskutere bagefter, Postmand Per. - Men hey, vi bliver aldrig enige. Så tag en stift, sig skål og nyd påsken. smiley

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #31   29. mar 2013 der er heller ikke så meget at blive enige om.... du lukker lort ud og jeg har ret... såre simpelt:)

  • #32   29. mar 2013 Hahahahaha! Du er til grin, Per!

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #33   29. mar 2013 thimokval : hvorfor er det at du sidder og liker alle dine egne indlæg? det ser da lidt noller ud hvis du spørger mig............!

  • #34   29. mar 2013 Jeg liker ikke mine egne indlæg din tumpe. smiley Haha, hvor er du sørgelig. - Er det fordi du vil have en like?

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #35   29. mar 2013 thimokavj... ahhh det passer vist ikke helt det der:)

  • #36   29. mar 2013 Såså drenge

  • #37   29. mar 2013 Misundelse er en grim ting, Per. Hold kegle du er sørgelig.

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #38   29. mar 2013 thimokvaj... hellere være sørgelig end at være dig:)

  • #39   29. mar 2013 Jaja Per, det siger du jo. - Få dig nu bare et kørekort og en bil, så kan vi snakke trafik! smiley

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #41   29. mar 2013 kan se på din alder at jeg fik kørelort en del år før dig:)

  • #42   29. mar 2013 Du lærte vist bare aldrig brugerbetingelserne, Per!
    - Jeg har ydermere til flere kategorier end dig, og kører flere tusinde km mere om året, end dig.


  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #43   29. mar 2013 thimokvaj... og selvom du var den der kørte mest i hele verden... så fatter du stadig ikke en meter af trafikken:)

  • #44   29. mar 2013 Mere end du, lille Postmand Per. [:

  • per H
    per H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #45   29. mar 2013 og nu vil jeg i seng... tænk så... i morgen når jeg vågner så er jeg ikke et fjols.... men det er du stadigvæk:)

  • #46   29. mar 2013 Ja, men først i morgen, Per. smiley For mig gælder det allerede fra i dag. smiley

  • #48   29. mar 2013 Torben: Du skal da holde til højre når det er muligt. Det med ikke at være kendt ved Kolding er en dum undskyldning, der er et MEGET stort skilt med tre pile på der viser at hele vejen er motorvej.

  • #49   29. mar 2013 Så blev den lille tåbelige lastbilchauffør sur.

    Kan du se hvad der sker når du får af samme skuffe du giver, du er et godt eksempel på en af dem der tror de ejer vejen, det er jeg sikker på. Men hvorfor i det hele taget diskutere med en lastbilchauffør, den kan jo ikke vindes alligevel.


  • #50   30. mar 2013 Nu får I lige den her fra Bornholm af... smiley
    For hvis der er et sted i Danmark hvor folk IKKE kan finde ud af hvad fanden det vil sige at køre bil så er det eddermaneme her!

    Det skal siges der bor mange ældre mennesker her på øen men det gør det sgu kun værre....

    Folk laver også det her med at holde HELT stille inden de drejer...hvorfor fanden det skal tage et halvt år inden de kommer af sted det fatter jeg simpelthen ikke. Når det sker for mig og der ikke er nogen grund til at de holder stille (f.ek.s venter på at en cyklist passerer) så får de med hornet. De sinker trafikken, det er ulovligt og de skal vide at det ikke er okay!

    Men der er en ting som er endnu værre og det er en vane som RIGTIG mange bornholmere har! De holder ved et T-kryds og skal ud. Der kommer ÉN bil kørende forbi som jeg sidder i. Så SKAL de partout ud foran mig og der er ikke noget med at træde klampen i bund og se at fucking accelere så jeg i det mindste ikke skal op at stå på bremsen......neeeeeeej vi har gooooooood tid til at komme op på 60!! Det kan gøre mig fuldstændig åndssvagt gal, det er både farligt, ulovligt og pisse egoistisk. De kan jo ligeså godt vente 2,5 sekunder til den ene bil er passeret men nej, i deres verden hedder det: "nu kører JEG bil, nu skal JEG dreje og JEG skal ud NU"

    Vi har især én rundkørsel hvor folk gentagne gange fucker op fordi de ikke fatter hvordan man korrekt skifter vognbane indeni en rundkørsel.....så der sker det at folk fræser ind enten foran dig så du skal træde pedalen ud af bilen eller at de lægger sig på siden af dig når du er ved at trække ud, så du må tage en omgang til da de spærrer for dig...... ahmen for helvede man!

    det skulle lige ud!:P og ja jeg bruger hornet meget flittigt i sådanne tilfælde....de skal sgu vide det er total åndssvag kørsel. Har faktisk overvejet at montere et horn der lyder af lidt mere:P


  • #51   30. mar 2013 Ååååååårha, Martin E. - Hvem af os to, er mest tåbelig her? Haha. Klaphat. Bare tag at holde til højre, så slipper du for at høre på mig.

  • #52   30. mar 2013 Holder altid til venstre over aldrig til gene. Slet ikke for lastbiler.

  • #54   31. mar 2013 det render min i 4. så de kan squ bare give noget gas og komme af banen

    Aygo ftw


    profilbillede
  • #55   31. mar 2013 Don Martin - Mere mundlort? smiley

  • #56   31. mar 2013 Den render NÆSTEN 165 i 5. gear smiley

  • #57   31. mar 2013 det satme en sær gearkasse du har hvis den render 170+ i 4. men kun næsten 165 i 5.

  • #58   1. apr 2013 yes, det er overdrive

  • #60   2. apr 2013 Kom desværre til at ligge bag ved en Yaris i en rundkørsel igår... Gudfader mand, hvor tog det lang tid at få svinget den skotøjs æske rundt... Først holde helt stille, kigge over den ene skulder, så kigge i spejlet for så at kigge over skulderen igen, for så at køre ud af rundkørslen med 10 km/t.. Amen, hvor svært kan det være at køre i rundkørsler...??

  • #61   2. apr 2013 Casper S ----> Så burde der da også være mulighed for at de kan flytte sig, når man kommer kørende i en rigtig bil... smiley

  • #62   2. apr 2013 Syntes det værste er folk der kører hjem fra sommerhus osv, de skal altid køre max 70, for ellers blæser alt det oppakning de har i bilen jo ad helvede til?

  • #63   3. apr 2013 Jeg havde en veninde som undgik rundkørsler for alt i verden....hun ville virkelig hellere køre en omvej ud af en by på 15 km istedet for at køre ind i en rundkørsel! Hendes begrundelse? "Jeg tør ikke, jeg kan ikke finde ud af det"

    Hvad fanden laver du så med et kørekort?? Det er altså mennesker som er usikre i trafikken som ikke skal have lov at tage kørekort. Min helt klare holdning.


  • kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 130
    #64   6. maj 2013 bilen fejler for den sags skyld ikke noget det er billisterne der er helt ude af trit med omgivelserne.
    mæe tag til italien der kan de køre bil,så de fleste danskere er ved at skide i bukserne.
    der er ikke plads til hverken at sms se eller pille bussemænd/damer.
    det er stærkt vanedannende.


  • #65   6. maj 2013 Mr. Davies
    så skal hun ikke flytte til Allerød byen bestå at rundkørsler og vejbump.

    til TS.
    er glad for jeg ikke er den eneste der har langt mærke til den tendens.
    men være er næsten at de ikke kan bruge svingbaner eller simpel logik. de skal holdemidt på vejen nå de skal dreje. selvom de kan smide deres bil ind på cykelstien under bremsning og ved selve svinget.

    så sent som idag gik jeg klip af en lyskryst der nåede 2 minibiler over og så blev der rødt igen. kun fordi de ikke sparker til den og kommer afsted. det virke som om de kun kørte den til 1200omdrejninger og så skiftede gear smiley


  • #66   7. maj 2013 Det bare en bunke mongoler uden hjerner.

Kommentér på:
Er de bange for de vælter?

Annonce