{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  M3 & M5
  • #1   15. maj 2013 Det må da alligevel være ret kedeligt, at kører rundt i noget som folk tror er en M3 eller M5... For så at blive taget af en eller anden gut med en random "standart" bil i et lyskryds... smiley

  • #2   15. maj 2013 rasmus o
    har en kami der er skudt i bmw. han fandt sådan en annonce. han kunne påpege det kun var gearknop ret der var M. resten var bare noget gøjl.


  • #3   15. maj 2013 Tjah. Men prisen plejer at være en ret god indikation. Ville aldrig tro at en e36 til 55000 var en m3...

  • #4   15. maj 2013 Prisen fortælle dig om det er en ægte M3 M5 , der findes kun én rigtig M3 og M5 , det er de alle første der blev bygget , de andre har ikke sjæl.

  • #5   15. maj 2013 så hellere den anden vej rundt... en bil der ikke ligner noget særligt men stikker af fra alt..

  • #6   15. maj 2013 Hellere en 318 (eller i det mindste en 320!) der ligner en M3 end en M3 (eller en hvilken som helst anden) der ligner en thansen butik har brækket sig ud over den...
    I DK har vi jo ikke ligefrem behovet for 500hk i en daglig bil, men at der står noget der ser ud som en m3 i carporten, det vil jeg hellere ha end regningen hver gang man tanker en M3er smiley


  • #7   15. maj 2013 jeg har personligt den holdning at der jo er en grund til producenterne lavede deres eget udstyr (kofanger skørter osv) det er fordi det er det der passer bedst på modellerne. så jeg vil hellere køre med m3 gejl, end som tidligere nævnt -thansen gejl (eller rumskibs kit) men du kan da have ret i det er træls de påpeger det i eksempelvis overskriften, for de har jo ikke noget med en m3 at gøre (med mindre der er foretaget identitet skifte selvfølgelig, men hvem gør det..) smiley

Kommentér på:
M3 & M5

Annonce