{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

motorlampe lyser efter møde med kantsten???? {{forumTopicSubject}}

Skulle køre ud fra en butik til højre og det var der så en dame overfor der mente hun skulle først SELVOM jeg var kørt ud som så resulterede i at jeg skulle rive den modsat for ikke at støde ind i hende.... så venstre forhjul rammer ind i noget kantsten udvendig på hjulet... det skrabede fælg kanten og dækket, MEN efterfølgende lyste motorlampen og den ville ikke trække ordentligt i 2-3-4-5 jeg kørte så ind til siden og tjekkede bilen igennem fra top til tå hvor jeg intet fandt af skrabninger eller utætheder og den mangler hverken vand, olie eller noget.... jeg kunne efterfølgende køre de sidste 4km hjem uden noget galt med at trække? men motorlampen lyser stadig.... der er tale om en SUZUKI GRAND VITARA XL7 2.0 ...

dumme kommentarere frabedes da jeg er lidt på bar bund...

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorlampe lyser efter møde med kantsten????
  • #1   15. maj 2013 Jeg er ikke sikker på om dette er korrekt..

    Men sidder der måske en føler omkring hjulet (som det gik ud over ) som blir aktiveret ved tryk/ryk. ? Måske noget med en trækaksel eller lign.. ?


  • #2   15. maj 2013 hmm jeg har tænkt på det samme hva angår en evt. føler?? men kan man måske finde et sted hvor man kan se hvilke følere den er udstyret med omkring forakslen?

  • #3   15. maj 2013 Der er ingen følere omkring dine hjul som skulle kunne påvirke din motorlampe af du køre på en kantsten.

    Men få en tester på, det kan være det er en sensor fejl... ved ikke hvor hårdt du har ramt den kantsten. kan være bankesensoren har registreret et " fejl bank " og derved har tændt lampen.


  • #4   15. maj 2013 Du kan få den målt med sådan en teknisk fejlmåler dims, min svoger brugte en da han købte ny bil, og den kunne vise alle tekniske fejl, kostede kun 400kr.

    Ellers skal du have hjulet af, for så at se om der er noget galt bagved... !!


Kommentér på:
motorlampe lyser efter møde med kantsten????

Annonce