{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Hjælp til at håndtere en idiot!?! {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Har et problem i måske kan hjælpe mig med.

I torsdags solgte jeg en Surround anlæg til én igennen den blå avis. Sættet virker som det skal og jeg fik 1000 kr for det.

Køberen virker ikke som den skarpeste kniv i skuffen og jeg skal flere gange forklare hvordan man skal sætte selv de simpleste ledninger til..
De sidste par dage har han så ringet for at få vejledning om hvordan det skal tilsluttes osv, for han kan ikke finde ud af at få lyden fra fjernsyn ud gennem højtalerne..
Efter jeg har hjulpet et par gange siger jeg, at han kan gå ned i den lokale radio/tv forretning og få hjælp (jeg gider ikke snakke mere med ham om opsætning, det må være hans eget problem).

Idag får jeg så en sms at han vil have sine penge tilbage fordi han ikke kan få de bagerste højtalere til at spille ordentligt. Han siger de spiller svagt hvis man sætter en dvd på. Men det jo klart når det er et surround anlæg, så spiller alle højtalere jo ikke lige højt! Jeg skriver at jeg ikke vil tage noget tilbage når det har været taget i brug af ham, og at han købte det som beset oppe ved mig.. Nu skriver han så at jeg har taget røven på ham osv!!

Hvad skal jeg gøre?

1: Skal jeg tage anlæget igen, og være flink?
2: Skal jeg være hård og sige det må være hans eget problem??

Er også lidt nervøs om han kunne finde på at komme hertil og gøre noget?

Hvad ville i gøre??

Vh Mark


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at håndtere en idiot!?!
Kommentér på:
Hjælp til at håndtere en idiot!?!

Annonce