{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødning rustfri
  • #1   18. nov 2013 Why dude, WHY ?!

  • #2   18. nov 2013 Det hjælper ikke at smide den op 3 gange i forskellige kategorier..

  • #3   18. nov 2013 Hvorfor helvede laver du 3 emner om det samme?

  • #4   18. nov 2013 Har lavet mit i 1.6 mm mejerirør, som det også kaldes

  • #5   18. nov 2013 Lyder*

  • #6   19. nov 2013 kan så fortælle dig, at direkte fra manifold og bagud, vil larme mere end det vil gavne.. ikke lyde godt, men larme!

    og lad for din motors skyld, vær med at lav det i 2½-3".. det giver ikke nok modtryk..

    Lav den i samme dimensioner og samme længde, snoning osv, som den der sidder.. samtidig med det, må du ikke bare sætte en tilfældig mellempotte på.. sætter du en mellempotte på i alm stål, så vil det rustfrie begynde at ruste.. og en rustfri mellempotte koster kassen.. det samme med bagpotten..
    Det ikke for sjov en komplet udstødning koster +10k.. så hvis du regner med du kan lave det til 500,- tror du temmelig meget forkert..

    Håber det var svar nok, og drop så det lort med at lav 3 ens emner under forskellige kategorier, for folk bliver bare sure, og så gider de ikke hjælpe dig..


  • #7   19. nov 2013 Fair nok tak for hjælpen.
    Du mener den vil få den "rustfrie" lyd med de samme dimensioner og det?


  • #8   19. nov 2013 Den rustfrie lyd du snakker om, eksistere i mine øjne kun på gamle motorer smiley på en 6 benet BMW maskine, ville jeg nok lægge pengene på indsugning istedet.. det giver en meget federe lyd smiley

    Der findes ikke noget være end en gammel bollet BMW med en udstødning der er mere værd en bilen, der brian-larmer når han passere.. og regn iøvrigt med det ikke lægger flere HK til.. nok nærmere trækker HK fra smiley


  • #9   19. nov 2013 Kig mit nye album .. Vi har lige lavet nyt til min Fiat 127 smiley Det havde min kammerat satme fint styr på .. Og jeg købte en rustfri mellempotte som dæmper hos MS performance til 348,- eller noget i den stil.. Fandme billigt ! smiley

  • #10   19. nov 2013 Du skal have luft IND i motoren, ud skal den nok komme, medmindre du kører med bremserør som udstødning.

    Overdrivelse fremme forståelse smiley


  • #11   19. nov 2013 Holmeren! Det jegsku lidt ked a og høre smiley ! Min nye er uden tvivl mere værd end bilen ... Does that make me take it in the fanny ? smiley

  • #12   19. nov 2013 - TTH - Luffe . : Det må man sige smiley med baggas og det hele smiley sådan har jeg også altid lavet det smiley og det er billigt med de potter der smiley der skal så et par stykker til når det er BMW.. plus en katalysator.. den skal også være rustfri.. så der er mere arbejde i det smiley

    Og som Grease Monkey siger, så skal luften nok komme ud.. motorlyd er federe end udstødningslyd smiley

    Skal selv lave en ordentlig omgang til min bus, når jeg kommer så langt.. komplet rustfri og med skjulte potter og skjult afgang.. man skal hverken se eller høre udstødningen medmindre du køre med tryk smiley


  • #13   19. nov 2013 Vi har jo alle været unge engang, og der var det jo fedt at det lød af noget.....

    Men en rustfri udstødning er ikke gratis, og hvis du vil have mere ud af din motor, så er det bestemt ikke der du hente flest hk pr. kroner smiley

    Skarpere knaster, og kold luft. Så kan du begynde at overveje at smide penge efter en udstødning smiley


  • #14   20. nov 2013 Holmeren - jeg må også nok erkende at halen på min nok blev en ½" for stor - ish .. Den siger lige vel meget brum - men lortet er tæt og fejler intet! Så jeg er glad smiley Men halen ska skiftes ud, forhåbentlig ikke potten smiley

  • #15   20. nov 2013 - TTH - Luffe . : Ham smeden der har lavet din, bliver ikke videre udfordret af at smide et mindre afgangsrør på potten, så du skal bare sætte ham i arbejde smiley
    Hvis den stadig larmer for meget, og du ikke vil købe en ny, så kan han skære den der sidder på, op, og isolere den mere smiley
    Den skal heller ikke være 100% lydløs, men der findes bare ikke noget værre end en bil der siger som en prut i en olietønde smiley


Kommentér på:
udstødning rustfri

Annonce