{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.305 visninger | Oprettet:

VW UP Styling {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri.

Jeg har haft min VW Up i 2-3 måneder nu, og jeg vil gerne gøre et eller andet ved den, så¨den skiller sig ud. Det er ikke en hemmelighed, at det er en populær bil, og idet min er hvid, er den magen til rigtig mange andre i gadebilledet - og det vil jeg gerne gøre noget ved.

Nogle der har ideer/erfaring med styling? Det skal helst ikke koste alt for meget, så jeg tænker skørter eller noget, men nok mere nogle viper striber eller lign. Der må også gerne komme ideer til styling af interiør.

/E. Bruce.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW UP Styling
  • #2   8. apr 2014 Drop skørter og viper striber,

    Jeg ville få malet taget blank sort eller evt bare folie. Hurtigere og billigere, og det samme med dine side spejle, det stykke som er på forkofangeren ved tågelygter og nummer plade samme tur, mørke ruder sorte eller hvide fælge og så en gang maling på dine bremser så skal den nok blive fræk


  • #3   8. apr 2014 KjaLLE: Det er ikke lige noget for mig, men kreativt smiley

    Thomas P: Jeg har godt selv leget med ideen om at få folie på taget og tonede ruder, tror det ville se lækkert ud.


  • #4   8. apr 2014 Fullwrap i mørk mat grøn folie, toning af ruder og baglygter, 40 mm sænkning og fælge i en skrigende farve, GTI striber i samme farve som fælgene (evt. sort). Fjern evt. nummerpladerammerne og brug rudelim i stedet, hvidt LED-lys i positionslys, samt nummerpladelys, så har du en UP! der i den grad skiller sig ud fra mængden.

  • #5   8. apr 2014 Leg med nogle fede fælg, plasti dip eller foliatech, noget carbon folie evt. - der er masser af muligheder for at lave din bil HELT din egen :o)


Kommentér på:
VW UP Styling

Annonce