{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spray wrap
  • #1   14. apr 2014 Ah endnu en der vil have matsort.... Sooo 2009!

    Anyways, tag et kig her inde www.dipyourcar.com, søg evt. på youtube


  • #2   14. apr 2014 her

    profilbillede
  • #3   14. apr 2014 efter

    profilbillede
  • #4   14. apr 2014 Jeg har selv gjort det på en motorhjelm som forsøg inden jeg ville prøve en hel bil.
    Og utrolig nemt at arbejde med samt har nu kørt med det i et halvt år ca og de ser stadig ud som nyt.
    Og det skal lige siges at jeg er en skovl til at male selv med spray dåser går det galt:-) men til det her brugte jeg en elektrisk malersprøjte man bruger bla til at male plankeværk og det var super nemt at styre og gav et flot resultat mener jeg gav det 3 gange


  • #5   14. apr 2014 det meget svært og få af fælgen igen hvis du væger en fælg som bbs rs fælg

  • #6   14. apr 2014 Har kun set det på en bil, og det så frygteligt ud, ok pænt på afstand, men nubret og grumt når man kom tæt på.. Ikke noget jeg selv vil eksperimentere med smiley

  • Ole R
    Ole R Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #7   7. maj 2014 Udemærket til fælge osv......men har intet og gøre med en rigtig lak, jeg har selv gjordt det på min bil og den er da blevet pænere end før, men gør det ikke igen, og når lortet skal af igen, så siger jeg bare god fornøjelse, ikke som de reklamer man har set hvor de river store stykker af nej bitte små stykker af gangen smiley og en anden ting er at det er alt for dyrt i danmark og de skide forhandlere arbejder sammen så det eks ikke kan bestilles i england til det halve?? en anden tilg er når der kommer lidt asfalt på siderne, ja så siger forhandleren det bare skal af med petrolium, rend mig, gør det 2 gange og der er hul!!! spar lidt flere penge op og få den lakeret ordenligt.

Kommentér på:
Spray wrap

Annonce