{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Dumt Passat antenne spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og hyggeshopper på eBay igen igen.

Jeg faldt over denne:
http://www.ebay.co.uk/itm/Black-Roof-Shark-Fin-Aerial-Antenna-For-VW-Passat-B5-Jetta-Golf-Polo-Bora-Mk4-/271332395236?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f2cabc8e4

Jeg har en 2005 3BG stationcar. Og de skriver Passat 96-00.
Men der er vel ikke forskel på antennehullet i taget på 3B og 3BG? Eller?
De skriver Passat B5. Min hedder vist B5.5?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumt Passat antenne spørgsmål
  • #1   6. jul 2014 Det er det samme på dem!
    Hvis du gerne vil have dårligt radio signal så er det også den rigtige antenne du har fundet dig der! Specielt når den er uoriginal.


  • #2   6. jul 2014 Bruger meget sjældent radioen, den originale antenne er bare så grim smiley
    Ellers kan man vel også sætte en forstærker på?


  • #3   6. jul 2014 Signalet bliver markant sværere at fange med haj antenne fordi den jo har mindre at fange signalet med.
    Desuden skal du have en forstærker til den "ebay antenne der" da en original VW har indbygget forstærker i antennefoden, ellers vil du opleve at der stort set ingen signal er på den.


  • #4   6. jul 2014 Få fat i en hajfine antenne fra vw med forstærker. Jeg har lige skiftet min pisk ud med sådan en på min altea. Og signalet er blevet bedre

  • #5   7. jul 2014 VK. Så har din antenne også været defekt i forvejen.
    Hvis du tjekker VAGcars er der en ting som går igen når folk fortæller de har skiftet til haj antenne og det er at signalet bliver dårligere.
    Hvis du skal købe OEM antenne så lad være med at købe det her hjemme, da de tager de vildeste overpriser.
    Jeg købte ny antenne fra Kufatec.de og ahw-shop.de


Kommentér på:
Dumt Passat antenne spørgsmål

Annonce