{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Vw golf 4 1.8 20v Sportspotte hjælp? {{forumTopicSubject}}

http://www.thansen.dk/bil/autoreservedele/universaldele/udstodning/sportspotter/uni.-sportspotte-chrom-thunder-dtm/n-646459600/pn-646459596/

Jeg har kigget på denne Sportspotte, for ville gerne have noget mere lyd... Men har nogle spørgsmål ang den, skal man justere noget eller er det en let påmontering? Og ville denne Sportspotte passe lige over på, uden at ændre noget eller skære i bagkofangeren? Og ville denne potte være pengende værd for bedre lyd? Mener en mere sprød lyd! smiley Og kommer jeg til at miste optræk eller topfart pga det kun er en større potte, og ikke hele udstødningssytemet? smiley
Håber nogle kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw golf 4 1.8 20v Sportspotte hjælp?
  • #1   18. jul 2014 Jeg gætter på der skal laves ophæng og rør føring hen til nærmeste samling, om den kan sidde i bagkofangeren komme an på hvordan den bliver monteret, du kan jo altid hænge den lavt nok til den sagtens kan være under/i den originale udskæring.

    Du må finde noget model-tilpasset hvis det skal være let smiley


  • #2   18. jul 2014 Satans også smiley Tak for svaret ellers, tænkte bare jeg kedet mig så ville havde lavet noget gejl på bilen smiley

  • #3   18. jul 2014 Har haft den runde de har på min gamle G3. Skulle bare lige svejse noget rør sammen, også tog jeg ophænget fra den original potte. Alle folk siger lyden er dårlig, og den ikke er noget værd. Folk har forskellige meninger, jeg syntes det lød sprødt. smiley

  • #4   18. jul 2014 Hmm, problemet er bare jeg står uden svejseanlæg... Så kan ikke svejse hvis det er nødvendigt smiley

  • #5   18. jul 2014 Ja det er et problem... smiley

Kommentér på:
Vw golf 4 1.8 20v Sportspotte hjælp?

Annonce