{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Philip R
Philip R
Tilmeldt:
1. aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Styling af bilens interiør. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey folks,

Jeg er ganske ny til biler, og spørger egentlig kun om dette fordi jeg ikke kan finde så meget på nettet der svarer på præcis på mit spørgsmål.

Jeg er ved at købe en Golf IV 1.6 fra 1998, og jeg kunne godt tænke mig at lave en masse ændringer ved bilen. Dette vil holde mig beskæftiget samtidig med at jeg udretter noget som jeg forhåbentlig selv kan være stolt af og blive glad for.

Jeg ønsker at vide hvilke og hvor mange ændringer man generelt på lave på bilens interiør uden at den får advarsler til syn osv.
Har ikke haft min egen bil før.

Når jeg nu får købt bilen, så kunne jeg godt tænke mig at installere og/eller erstatte dette ved dens interiør:

- Racersæder der kan køre frem og tilbage
- Racerrat
- Gearknop
- Racerpedaler
- Startknap
- Måtter
- Håndbremse håndtag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styling af bilens interiør. Hjælp
  • #1   5. aug 2014 Jeg vil mene der er nogle sikkerheds regler du skal følge som feks hvis du skifter rattet skal du vælge et andet der også har airbag.
    Men husk på hvis du ofre mange penge på racer sæder, måtter, pedaler osv osv skræmmer du nogle folk væk når bilen igen skal sælges engang igen. og så er alle dine penge faktisk spildt.
    Hvis jeg var dig ville jeg købe original dele som læder eller R32 kabine. Det samme gælder rat osv.
    Uden at fornærme nogle ER og bliver en almindelig Golf ingen racerbil så personligt syns jeg det ville se tosset ud med alle de racer dele du snakker om.
    Det er bare MIN personlige mening. Ved ik om det hjælper noget smiley


  • #2   5. aug 2014 Billigt alternertiv er at få den professionelt rengjort inden i nye måtter og dele der nu ser slidt ud efter 16 års brug og så ofre pengene på nogle flotte fælge og sænkning, samt udbedring af eventuelle lakskader eller små fejl den nu måtte have.
    Jeg har selv haft biler proppet med alt muligt skrammel da jeg også lige havde fået min første bil men jeg tror du vil blive meget gladere for en pæn rimelig standart bil end alt muligt racer halløj.
    KUN venligt råd og ingen fornærmelse af dine forslag.


  • #3   5. aug 2014 Hælder også mod Allan's forslag, tjek hvad du kan finde af org. opgraderet dele, giver en fornemmelse af god kvalitet i kabinen + det ikke tager værdi af bilen.
    Tjek evt. min Mondeo for før og efter billeder, da jeg skiftede hele kabinen fra standard velour til en V6 Ghia læderkabine...


  • #4   5. aug 2014 Du må godt sætte andre sæder i, bare de kan vippe i ryggen. Skål sæder ikke tilladt
    Racerrat nej, kun hvis det er fra en anden bil.
    Gearknop ja
    Alupedaler nej
    Startknap ja
    Måtter ja
    Håndbremsen -går ud fra du mener hydraulisk som på driftbiler og nej derver ikke lovlige


  • #5   5. aug 2014 Pas på. Lige pludselig har du brugt mere på den end den er værd.

  • #7   5. aug 2014 En golf 4 1.6 kan jo ikke bære det.

  • #8   5. aug 2014 Emil
    Jeg kan ikle se forskel på en 1.6 eller 1.8turbo før jeg åbner motorhjelmen. Så det noget bavl. .

    En Golf iv er en dejlig bil på det punkt. Men ville gå r32 veje og få sportssæder og ret gearknop og håndbremse samt pedaler. Der fra. Ville måske nusse om støjdæmpningen så alt virkede mere lækkert at røre ved og så lege med ombetrækning af loft oh a-b-c stolper i mørt stof. Er selv fan at mat mørk træ trim indvendigt og diskrete skørter og geil udvendigt.


  • Philip R
    Philip R Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   5. aug 2014 Mange tak for svarene alle sammen smiley Til de af jer der undrer jer, så sætter jeg ikke sæder i for at hæve gensalgsværdien. Det er for min egen skyld fordi jeg synes det ser fedt ud. - Dog kan jeg godt se pointen i at vælge en R32 kabine osv.



  • Philip R
    Philip R Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   5. aug 2014 xXx-mizz alle har hver deres mening hr. smiley Som sagt gør jeg det kun for min egen skyld smiley og jeg synes nu det ser fedt ud. smiley

  • #13   5. aug 2014 efter min mening kører 1.6 motoren ikke ret godt og det ødelægger lidt helheds indtrykket på bilen. så synes jeg bare det er voldsomt at smide en kabine i som næsten koster det samme som bilen.

Kommentér på:
Styling af bilens interiør. Hjælp

Annonce