{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Male baggrund i forlygte, problem til syn? {{forumTopicSubject}}

Goddag folkens, står med tankerne om at male baggrunden i forlygterne på min peugeot 308, da det ser rimelig fedt ud.
Bilen har standard xenon osv, men spørgsmålet går på om det er ulovligt til syn da jeg tvivler på det lysmæssigt giver nogen forskel med xenonlyset?

http://satugaprojector.blogspot.dk/2011/01/peugeot-308-with-xenon-projector-angel.html

Det er lidt det her jeg tænker på

Mvh MS


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Male baggrund i forlygte, problem til syn?
  • #1   17. sep 2014 Det må du gerne gøre ingen problemer i det

  • #2   17. sep 2014 Noget du selv har arbejdet med på et tidspunkt?
    Eller kender ud en synsmand der har givet god for det?


  • #3   17. sep 2014 Skal til at gøre det på min egen bil os. Så længe du ik maler lygte parabolen så er der frit spil.

  • #4   17. sep 2014 Så længe du ikke maler eller ændrer reflektorer eller andet der påvirker lysudbyttet eller mønstret så burde der ikke være noget problem overhovedet!

    Bare sørg for at forsegle kanterne ordentligt så de ikke begynder med at få kondens osv smiley

    Gjorde det selv på min Colt for nogle år siden, og det gik fint igennem syn smiley


  • #5   17. sep 2014 Ok super fedt. jamen det bliver et ferie projekt, regner også med jeg finder et par Corona ringe og smider på også, det kunne se max blær ud smiley

    Planerne med bilen er en diskret sænkning og en gang spacere på så de 18" der sidder på nu kommer lidt ud.
    bagrudespoiler fra GTI'eren og en lille frontsplitter i carbon.
    Alt er fundet, skal bare købes


  • #6   18. sep 2014 fedt fedt !

    Og props din vej for at bruge det rigtige udtryk.. CORONA ringe smiley
    eneste man hører nu til dags er angel eyes dit, angel eyes datten smiley


  • #7   18. sep 2014 Ja, det er godt nok et kendt udtryk, fandt et firma hvor de faktisk ikke er specielt dyre og man kan få dem i stort set alle diametre.
    Er lidt i tvivl om jeg skal gå efter et par CCFL eller XB-led modellen.

    Kan bedst lide det slukkede look på Coronaerne men bedst LED når det er tændt.

    Firmaet er på http://www.retrofitlab.com/
    Og der er guides og hele lortet derinde, selv takster for at få det sendt til danmark


Kommentér på:
Male baggrund i forlygte, problem til syn?

Annonce