{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.741 visninger | Oprettet:

wrap eller anden lakering? {{forumTopicSubject}}

heej!
jeg har lige købt en sort dodge caliber og jeg vil gerne have lavet den lyserød! smiley
det er min første bil og jeg kender ikke nogen som har styr på hvordan man skifter bilfarve, medmindre jeg vil spendere 20.000 kr. på det..
er der nogen herinde, gerne i jylland, som kan finde ud af at lave wrap eller har en anden metode til at få min dodge til at ligne den lysrøde dodge på billedet? mod betaling selvfølgelig, men gerne lidt billigt!

taaak på forhånd!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wrap eller anden lakering?
  • #1   21. nov 2014 prøv at kontakt ole hos http://www.suntint.dk/

    uden skyggen af tvivl den bedste wrapper i europa....


  • #2   21. nov 2014 husk på at pris og kvalitet går oftest hånd i hånd....

    og der skal nok komme en flok herinde og anbefale at dippe din bil istedet , og det også fint nok de første 4 uger , så ser det pludselig ikke særlig godt ud mere. taler på vegne af min kammerat der betalte KASSEN for at få dippet hans rs4 , på afstand så det ok ud , men tæt på er det som alle andre dippede biler røv elendigt...


  • #3   21. nov 2014 jeg har sendt ham en mail nu, mange tak :)!
    men ja, jeg vil gerne have at det ser ordentligt ud, men da jeg er studerende og lige har brugt en del på at købe bilen, så vil jeg blive en meget lykkelig kvinde hvis jeg kan få det gjort billigt !
    - hvad er forskellen på wrap og dip?


  • #4   21. nov 2014 Dip er flydende "folie", en gummi, der sprøjtes på.

  • #5   22. nov 2014 har set både dip og folie biler og må sige syns klart folien er flottes på store flader hvor dip den afslutter pænest.. lad under alle omstædningheder vær med at få malet bilen. den blir usælgelig i sådan en farve smiley

  • #6   22. nov 2014 kan man ikke få farven af igen, hvis jeg på et tidspunkt vil sælge bilen igen?
    er folie det samme som wrap eller er jeg helt galt på den??


  • #7   22. nov 2014 Kjærsgaard hvis folien ikke er "afsluttet" ordentligt , og ser skidt ud ved dørhåndtag osv , så det fordi ham der har monteret det er en total amatør....

    ole solskind laver sit arbejde til perfektion og på alle punkter er det bedre end dip , det kan man desværre ikke sige om ret mange andre i den brance af det jeg har set ihvertfald...

    jo dip og folie kan du pille af igen Camilla... og wrap og folie er det samme ...


  • #8   22. nov 2014 Af de biler jeg har lavet, har der til dato kun været én forespørgsel på lyserød smiley

    Folie, kan pilles af igen og bilen står som den gjorde, inden det blev lavet.

    Lakering vil være en dårlig idé, da du aldrig får solgt bilen igen, med den farve.

    Dipping er allerede godt forklaret her i indlægget, som et l@@@e produkt.


    profilbillede
  • #9   22. nov 2014 I alle tilfælde ville jeg vælge lakering. Indtil jeg så farven:) folie er vejen frem der:)

  • #10   22. nov 2014 okay, af hvad jeg kan høre på jer alle, så er det wrap jeg skal have! nu vil jeg bare håbe på at få nogle gode tilbud tilbage! smiley

  • #11   22. nov 2014 Så køre den igen.... Tænk engang folk stadig blir ved at disse sprøjtefolie.. ( ja jeg snakker ikke om plastidip ) de fleste af jer forstår ikke et klap af hvad der bliver sagt, men se nu bare videoen alligevel..


    http://youtube.com/watch?v=gPNm2SgnBfU


  • #12   22. nov 2014 KJ-Tek, problemet er nok nærmere, at hvis man som forhandler ikke kan finde ud af at bruge dip, så man får et ordenligt resultat, så er det meget nemmere at disse smiley

  • #13   22. nov 2014 Ja formentlig.

    Vil gerne indrømme, at jeg har set rigtig rigtig mange sjuskede resultater med plastidip, også fra virksomheder..

    Og jeg kan godt forstå alle dem som skriver at det enten ødelægger lakken eller det ikke er til at pille af, for rigtig mange bruger enten en forkert fortynder, eller nøjes med ganske få coats, så kan kunden nemlig stå med lorten når det så skal af igen..

    But stick the facts, hvis det er påført korrekt, er der ingen skader og det er ganske nemt at fjerne, ved 20 grader overflade temperatur.

    Der er også dem hvor det er påført korrekt og hvor det stadig er bøvlet at fjerne, men så står de også i frost på en parkeringsplads og prøver at fjerne det, det er næsten umuligt


  • #14   22. nov 2014 Ork ja.. men sådan er det jo også med folie smiley
    Jeg har stået med carbon folie i minusgrader og forsøgt at få det af. Ikke den bedste kombination smiley


  • #15   22. nov 2014 Kan jo kun sige hvad jeg har set har ik selv rodet med det

Kommentér på:
wrap eller anden lakering?

Annonce