{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Carbon folie OG SOLfilm?? Montering ?
  • #1   30. mar 2015 CPH Wrap ligger i Hvidovre

  • #2   30. mar 2015 Hvad er det for en folie du har..? Der er kæmpe forskel på nemheden i monteringen og holdbarheden på folien, så ikke mange der vil montere andres folie..

    Og hvilken bil?


  • #3   30. mar 2015 På en Passat 3b 1999

  • #4   30. mar 2015 BDOG hvad er det for noget vås, folk vil bare ikke yde nogle garanti eller erstatning på folien

  • #5   30. mar 2015 Vås? Det er muligt DU vil montere andres folie, men det betyder ikke at alle gør det.. Pakker selv biler ind, så ingen grund til at tro, at du kan belære mig med noget som helst...

  • #6   30. mar 2015 Prøver skam ikke at belære dig, men stort set alle de skiltefirmaer jeg har korrespondancer med til dagligt er ligeglad med om det er Kina folie som du forhandler eller om det er fra velkendte mærker. Ligesom folk underbyder sig selv som jeg så fint kan se nogle gør, men hvis det er Kina folie og priser der efter, som der skal til at få kunder, jamen så er det jo det man må gøre smiley

  • #7   30. mar 2015 Det er da fint nok, at du kender en masse der er ligeglade med det.. Men nu kender jeg så også en masse der ikke er.. Én ting er at være uenig, noget andet er at kalde det vås.. Men nok om det, så er meningen med det her indlæg nok ikke, at starte en diskussion, der i sidste ende er pisseligegyldig.

Kommentér på:
Carbon folie OG SOLfilm?? Montering ?

Annonce