{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Soltag på bil som ik er født med det
  • #1   4. maj 2015 Ja du skal ud i noget uoriginalt så smiley
    Det var vældig populært i 70/80 at eftermontere soltag, med en stiksav og så et soltag i hullet der ku vippes op.
    I dag kan du dog købe noget mere sofistikeret, som eks. hæve/skydetage som i fabriksbyggede biler, samt et "open air" tag, som en halv kaleche, fra eks. Webasto.
    Få fat i et soltag og allier dig med en kammerat som er pladesmed og sørg for at fuge det godt og grund der hvor i skærer hullet, så det ikke ruster..


  • #2   4. maj 2015 Det fordi jeg har fundet et soltag online, som en person sælger, som kunne være super sjovt at få på, men gider ik bøvle alt for meget, kan det lade sig gøre at købe et tag fra en skrothandler hvor der f.eks er lavet hul fra et tidligere soltag eller er det bedre selv at lave??

  • #3   4. maj 2015 det var da også et hit i 1996 da jeg var i lære hos Nissan.... der var 2-3 biler om ugen der skulle have monteret soltag.

    kan især huske en fin Primera hvor svenden bad lærlingen om at skære ud mens han lige hentede nogle dele hos reservedel, da han kom tilbage 10 minutter senere så passede soltaget ikke rigtigt smiley lærlingen havde skåret efter den forkerte streg. så soltaget faldt lige gennem hullet der var skåret.


  • #4   4. maj 2015 Haha, fik han så en ny bil? smiley

  • #5   4. maj 2015 Nej han fik et andet større soltag som kostede en halv jetjager, men til prisen for det lille soltag.
    og så var der morgenmad hele ugen på svendens regning fordi han ikke lige havde forklaret sig godt nok overfor lærlingen smiley


  • #6   4. maj 2015 Lækkert ! smiley

    Godt det ikke altid bare går ud over de unge smiley


  • #7   4. maj 2015 Hvis du ikke køber det soltag du har fundet må du godt sende mig linket da jeg leder efter et soltag

  • #8   4. maj 2015 I 1995 købte vi en Audi A4 med soltag.
    Det var vi glad for jeg lå og kikkede ind i himlen, men konen kørte til Vesterhavet til vores sommerhus
    Vi kunne høre fuglene i skoven, nyde det idet hele taget når vi ikke kørte mindre end 50 km.
    Vi var i Spanien og da var det ikke nogen fornøjelse, det var alt for varmt, så vi fik sat Aircondition på
    Formedels 14.000.- det er noget der virker så vi skal ikke have soltag på mere det andet er bedre.
    Klimaanlæg er der nu på vores bil


Kommentér på:
Soltag på bil som ik er født med det

Annonce