{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Fej montering af gevindundervogn? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Volvo S40 1.9 T4 fra 98.

Jeg har købte en FK AK Street Gevindundervogn som skulle passe på min model.
Jeg er dog rent ind i det problem at den fjerderskål til forfjedrene som fulgte med, ikke rammer tårnleje på lejet men rund om. Dette gør at når man drejet så er det kun selve fjederbenet der drejer mens fjederen står stille og hopper ved drejning.

Jeg har snakke med FK Automotive og de siger at man skal bruge en del fra årgang 00 og frem. De kan desværre ikke sige hvilken del da de ikke ved det, andet end at det var noget jeg skulle have hos Volvo.

Jeg har snakke med Volvo men de kunne heller ikke svare mig. Tvært i mod så ser opbygningen af alle årgange meget ens ud.
Jeg har fundet ud af at den originale fjederskål ændre sig en smule (dermed også tårnlejet) men jeg kan ikke se hvordan det skulle løse problemet. Den originale fjederskål er jo langt større end FK fjerderskålen da FK fjedrene er langt smallere.

Er der nogen der har en ide til hvad der er for en del jeg skal bruge for at få FK fjerderskålen til at ramme tårnlejet ?

Kan det være muligt at jeg skulle have monteret FK fjederskålen under den originale fjerderskål ?

Her er linket til den undervogn jeg har købt:
http://www.fk-shop.de/Tuning/Fahrwerk-Tuning/Gewindefahrwerk/FK-Gewindefahrwerk-AK-Street-Volvo-S40-V40-Typ-V-Bj-1995-2004-Tieferlegung.html?&filterFahrzeughersteller=Volvo&verbose=true&catalog=true&searchparam=*&fnc=ajaxListLoader&cnid=9ea6d66418df7b1cb497f96cd449409d

De snakker om det i nederste punkt i højre side.:
bei Fz. vor Bj. 2000 sind die Stützlager vom Modell ab 2000 notwendig

Google translate:
på Fz. siden Bj. 2000, er det nødvendigt at støtte lejer af modellen fra 2000

Håber meget I kan hjælpe mig lidt længere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fej montering af gevindundervogn?
  • jonas L
    jonas L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #2   31. maj 2017 Hej kan se det er en lidt gammel tråde, men vil lige høre om du fandt ud af Hvad du skulle bruge? For er løbet ind i samme problem med min volvo v40 1,9 t4 fra 97

Kommentér på:
Fej montering af gevindundervogn?

Annonce