{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermontering af LED/Xenon
  • #1   27. maj 2015 Der skal som minimum monteres lygtevasker og niveau sensor til automatisk justering, samt efterfølgende kodning af bilen, og så skal den igennem et syn med de nye lygter.

    Gør du intet selv skal du regne med over 25k for arbejdet, sikkert mere nu det er Audi.

    Det er teknisk muligt, men min erfaring er at ikke særligt mange aut. værksteder vil røre ved denne slags eftermonteringer.


  • #2   27. maj 2015 Shiiit! Tror bare der kommer xenon look a like pærer i.

  • #3   27. maj 2015 Du kommer langt med Philips X-treme Vision pærene, men tæt på xenon bliver de naturligvis aldrig, ligesom du må undvære DRL.

    Er selv i samme situation da jeg var så dum og købe min C5 uden xenon - bedste pris jeg har fået på eftermontering er 30k, så jeg venter bare til den skal udskiftes og så køber jeg en bil med xenon fra starten.


  • #4   27. maj 2015 Jeg har lavet mit selv.. Godkendt og synes med lygte spuler og niveau regulering. Pris total var 12k for lygterne - 1500 for brugte balaster - 4000 for sensor og ny kofanger med lygte spuler og skal selvfølgelig males. Der var dele for omkring 22.000 kr og så kom der 4 dages arbejdsløn + kodning. Så hvis du kan få en forhandler til at lave det for 30k er det en okay pris..

    Det koster da se godt ud smiley



  • #5   27. maj 2015 Jeg havde xenon på min Altea og 118d og savner det pænt meget på min C5, men til 30k kan jeg godt vente 2-3-4 år til C5'en skal udskiftes smiley

    Jeg laver dog aldrig den fejl igen - at købe en bil uden xenon (eller bedre).


  • #6   27. maj 2015 Hvis det er ligesom B8'eren skal du selvfølgelig købe lygterne med ballaster og pærer. Derudover skal du have en adapter til stikket ved lygten. Typisk kaldet en kufatec adapter.
    Så skal du føre 2 ledninger fra lygterne indtil sikringsboksen - Sidder vel i førersiden. Til sidst skal den kodes. Enten ved Audi eller en som har Vagcom.
    Føring af ledninger er simpelt og ligetil. I hvert fald til B8'eren.
    .. Det med lygtevask må du så selv rode med. smiley


  • #7   7. okt 2019 Ved det er et gammel forum emne men fik du installeret xenon/led lygter på din a3ér?
    Og hvor meget skulle der til for at det kunne lade sig gøre?:)


Kommentér på:
Eftermontering af LED/Xenon

Annonce