{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De er tossede de Japanere! :D
  • Rock D
    Rock D Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   27. maj 2015 oh my .... ligner nærmest Kjærs tivoli der kommer kørende der med alt det lys og blink.. smiley


  • #2   27. maj 2015 Tror squ jeg er blevet for gammel til alt det, min første tanke var at jeg ikke kunne komme ud af bilen når jeg først var kommet ind og sidde ha ha, lys og gøgl kan ikke se det fede overhovedet smiley

  • #3   27. maj 2015 det er fordi de fucking tør =) herhjemme er det ikke accepteret at skille sig ud.
    Prøv bare at se den stakkels dreng/mand på 18 der lige har fået kørekort og bil (og måske har set hele serien af f and f ) gud nåde trøste ham hvis han i et dårligt sekund vælger at det måske ville se fedt ud med en lidt større spoile end gennemsnittet, lys ved fødderne eller måske den helt vilde glas som bagagerums-styling... han bliver fanden-pikme haglet ned herinde....


  • #4   27. maj 2015 Er det ikke noget der stopper når man bliver 14 år? smiley

  • Rock D
    Rock D Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   27. maj 2015 ... Kunne ikke finde på at hagle nogen ned, men ville svare ærligt hvis jeg blev spurgt -og jeg synes fanden-pikme det ligner noget fra en tegnefilm smiley

    ..men ellers en ?? til dem der tør være anderledes og skille sig ud fra mængden... det er bare ikke altid anderledes er andet end anderledes.


  • #6   27. maj 2015 vi er helt enige om at det langt fra er alt der er pænt =) folk behøver bare ikke ytre deres mening på den måde de gør, må hellere ligne nævne at det ikke er henvendt til nogen bestemt, bare en ærgerlig tendens blandt folket =)

  • #7   27. maj 2015 Tror ikke der er mange der er misundelige når der kommer en ung mand bragende ned ad hovedgaden, med en udstødning der kunne vække de døde til live og musikken så højt at selv de døve kan høre det, hvis der så samtidig er et lysshow der blinker så nat bliver til dag så er det da en kompensation på en mangel et eller andet sydpå

  • #8   27. maj 2015 Hold kæft, jeg er fan! smiley
    Fuld Allan på diskodasko lys, spoilere på motorcykler og japanere med afbleget hår!!

    I DK er det socialt acceptabelt at smide din bil på maven, dyre fælge og det er det!
    Selv noget så "banalt" som åbne filtre er ved at blive manet i jorden smiley


Kommentér på:
De er tossede de Japanere! :D

Annonce