{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Opfriskking af kabine {{forumTopicSubject}}

Så nu har jeg besluttet at sætte weekenden af til at give min gamle golf 4 lidt kærlighed..
Så mine planer er at afmonter himmel håndtag solskærm og stolpe beklædninger og male dem sorte.
Bliver der tid til det og jeg finder noget lækkert folie vil jeg også beklæde nogle plastik dele på instrumentbord, små ting på døre med noget folie.. Har i nogle ting man skal være opmærksomt på, nogle go or no go ting, fif tips eller tricks så kom endelig med dem tak. :))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfriskking af kabine
  • #1   29. maj 2015 jep .. brug en tyk folie til interiør og med lufthuller... 3M fx ... hvis du tænker til hele instrumentbordet, skal det ud af kabinen først.. og så vil jeg langt hellere anbefale dig, at male det prof. og hvis du vil opnå piano blank effekt.. så slib jævnt først og grund det... til sidst en 5 til 6 x klarlak

  • #2   29. maj 2015 og vil du have en helt Frisk kabineduft og effekt ud af blæserne.. så kan du for 149,- få, en blæser rens. her sætter du fuld knald på den kolde blæser og sætter blæseten på re-cirkulation.. dåsen stilles i midten af forsæderne, så tæt på centrum i bilen som muligt, og tændes. Dørende lukkes.. og uret stilles til 10 min. ... vola... ny bil.. husk at lufte godt ud bagefter ...

  • #4   29. maj 2015 Hva med klar gøring?

  • #5   29. maj 2015 Hvis du skal have så meget ud af kabinen vil jeg anbefale at du anskaffer et værktøj til at tage clips ud, eller kan du hurtigt komme til at ødelægge dem og så får du ikke det til at sidde så godt som før

  • #6   29. maj 2015 Det ved jeg udemærket godt da jeg er forholdsvis vantil at skille kabiner ad jeg er pladesmed til hverdag:)

Kommentér på:
Opfriskking af kabine

Annonce