{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.101 visninger | Oprettet:

Lim til dørbeklædning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil prøve at lave kunstlæder på min dørsider og måske loftet (afhængligt af dørsidernes resultat) men hvad skal jeg bruge af lim

Limen skal helst være billigt nemt og holder godt.

Jeg bevar det gamle stof så det er altså stof mod kusntlæder.

Hvad med en liter Dana kontaktlim?
??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lim til dørbeklædning
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   27. aug 2015 kontakt lim er godt men der findes også noget på spray som er noget nemmere at bruge

  • #2   27. aug 2015 Arghhh en hel liter til en dørside er nok lige i overkanten smiley
    Men ja ellers er kontaktlim ganske fint til opgaven..


  • #3   28. aug 2015 Spraylim fra den lokale gulvtæppemand..

  • #4   28. aug 2015 Haha jaja skal ikke bruge det hele men kan lige så godt bare købe sådan en til 130 kr hvis jeg også skal have loftet med. smiley

    Men kan kontakt lim godt holde i længden? smiley


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   28. aug 2015 ja kontakt lim holder men jeg selv ville bruge spray lim det er meget nemmere at påføre emnerne og du slipper for at stå og blive skæv i lim tåger for det tager altså en del tid at påføre en dør si´de du skal jo smøre hele fladen hvor spray er som at male skal bare sprøjtes på i et ens artet lag er måske lidt dyre men det er meget nemmere

  • #6   28. aug 2015 Jeg har købt Loctite hos Rema 1000,
    Det er sekund lim, hvis man tæller til 100 mens man holder delene sammen så holder det.
    Husk at banke limen tilbage, ellers kan du ikke komme ind til hullet igen.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   28. aug 2015 Ole nu er det jo en hel dør side der tales om her der vil limen jo tørre inden du er nået hele vejen rundt og sekundlim er ikke til stof og læder men til hårde materialer

  • #8   28. aug 2015 Jeg har brugt både spray lim fra thansen og wurth. Og den fra wurth er helt klart at foretrække! (:

Kommentér på:
Lim til dørbeklædning

Annonce