{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Nye Baglygter {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens..

Ville det være en dum ide og købe de her Lygter til min Sorte 208'er, ??

Hvor godt er sådan noget og, og skulle det gå i stykker er det så en ny eller hvordan hænger det sammen??

Tror det mørke lygter ville se PISSE godt ud på min bil.. smiley

Link Til lygterne..

http://www.astina.dk/208-12/peugeot-208-baglygter-led-light-tube-sort-moerk-p-123403.html?cPath=41_2016


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye Baglygter
  • #1   9. feb 2016 De ser fine ud. De er godkendt, så det er nok ikke fordi det er noget billigt kina-lort så de går ud hele tiden osv. (selvom de nu nok er lavet i Kina - du ved hvad jeg mener). I og med de er godkendt lyser de også op som de skal - bemærk at mange billige lygter slet ikke har nok kraft, hvilket så du risikerer at bagfrakommende ikke kan se dig i mørket. Har prøvet det engang med en Brian i sin lille Polo. Der var sat nogle billige gejl-lygter på som lyste MEGET LIDT op, så meget at man ikke kunne se dem.

  • #2   9. feb 2016 har set noget i stil med de her lygter på de nye modeller og de lyser kraftigt op, mere end på de gamle modeller som min. Sys de er møg fede og helt klart et kig forbi astina de kommende dage ??


  • #3   13. feb 2016 så kom mine lygter på, tag et kig på det sidste billede jeg har lagt ind, tag jer ikke af at bilen er møg beskidt smiley nye billeder kommer smiley

  • #4   13. feb 2016 Ser godt ud - læg gerne billeder op af dem i mørke smiley

  • #5   13. feb 2016 det kan jeg os nemt ?? der giver de os rigtig meget lys smiley

Kommentér på:
Nye Baglygter

Annonce