{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

(AYGO-09) Hjælp til LED lys i speedometer {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri,

Jeg har bestilt et LED kit hjem til min AYGO, men efter at have set og læst denne ''guide'' er jeg lidt i tvivl om hvor vidt jeg tør at gå i gang med min alm. loddekolbe!?

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/69317-udskiftning_af_leds_i_citroen_c1_

Er der nogen der skifter dette mod noget mønt? - jeg er fra Hillerød

Alternativt overvejer jeg at købe et brugt speedometer og lege lidt med først. Men jeg er bange for at få givet dioderne for meget varme, som han skriver i sin guide man skal passe på med.

Håber i kan hjælpe,
Mvh Mikkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (AYGO-09) Hjælp til LED lys i speedometer
  • #1   11. feb 2016 Kender desværre ikke nogen, men jeg vil meget gerne selv have det gjort i min Corsa. Men jeg kan kun sige at du ikke bør rode dig ud i det, for hvis du intet ved om det ligesom jeg, så går lortet sgu nok i stykker - det formåede jeg i hvert fald engang på en kammerats bil - Heldigvis havde jeg advaret ham på forhånd, så han var indforstået med det kunne gå galt.

  • #2   14. feb 2016 Det var derfor jeg nok var ude i at købe et ekstra speedometer at prøve på først. Fandt et til 300kr, så det er ikke så slemt. Men hvis jeg kunne smide penge for at få det lavet ordenligt første gang ville det være at foretrække.

    Har loddet en del, men da jeg kun har alm. loddekolbe ville jeg være bange for at give dioderne for meget varme ..


  • #3   14. feb 2016 Jeg ved godt du ikke kan bruge dette til noget, men det kan alligevel måske give et hint om hvor vi er prismæssigt.

    Jeg er medlem af en Facebook gruppe om Vauxhall Corsa D på Facebook. Inde på denne engelske gruppe har flere af medlemmerne fået udskiftet de gule dioder med hvide. Det gøres professionelt for omregnet til danske kroner, lige omkring 500. Det synes jeg er en rigtig fin pris, måske en anelse for lav endda.

    Om priserne er de samme i dk skal jeg ikke kunne sige, men måske man kan finde en der vil gøre det sort. Prøv evt. på Facebook. Fx gruppen Bilforum.


  • #4   14. feb 2016 Tak, havde bare set nogle stykker der havde skiftet det herinde, så håbede lidt der var nogen der havde mod på det.

    Men tak, vil prøve facebook!


  • #5   9. mar 2016 lidt gammel tråd

    har bestilt led pærerne til min hyundai getz herfra (aygo): http://www.ledperf.co.uk/led-meterdashboard-kit-for-toyota-aygo-p-5973.html

    dog jeg venter stadig på min pakke :s har ventet siden 29 feb.. håber da pakken kommer snart.
    - men jeg er glad pærerne i getzen kan bare skiftes ud, uden at lege med lodning pis smiley


  • #6   9. mar 2016 jeg har også måtte sende en t10 pære tilbage, og kommunikationen er sindssygt dårlig. Der er ingen info at hente. Jeg aner ikke hvor i processen den er .. (franskmænd) Haha

Kommentér på:
(AYGO-09) Hjælp til LED lys i speedometer

Annonce