{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Mark L
Mark L
Tilmeldt:
2. mar 2015
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

Repration af flænge/ridse i chrom frontgrill {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har denne fine Chrome front grill ,som jeg meget gerne sku have på min Passat 3c Stationcar snart.
Men, der er desværre kommet en flænge i selve chrom belægningen.
hva kan jeg gøre ved det ?
Skal man male den slægs ? eller skal det have en speciel form for belægning eller hvordan ?
det en meget lille revne/ridse men den irritere mig meget..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Repration af flænge/ridse i chrom frontgrill
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   13. feb 2016 der er mange løsninger alt efter hvad der er forcromet ( plastic metal etc :
    https://www.google.dk/search?client=safari&rls=en&q=chrom+&ie=UTF-8&oe=UTF-8&gws_rd=cr&ei=mxO_VqD3EeaE6AT8jIaABQ#q=chrome+repair+paint


  • Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #2   13. feb 2016 Det er plastic, så har tænkt på om ikke det sku "slibes" ned også have primer og crom maling

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   13. feb 2016 det lyder fornuftigt, men jeg er bange for at den "flækker" igen, det er måske mulighed at købe en ved en hugger billigere....

  • Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #4   13. feb 2016 okay.. det er en special emblem fri front som er bestilt hjem fra tyskland den gang jeg købte den, så er nok ikke muligt hos en ophugger...
    kan man få noget til ligesom at køre over flængen/ridsen? så som maling eller sådan, så det idemindste ikke er så synligt så ?

    her er et billede af selv fronten. den ses ikke så tydeligt, det irritere mig bare den er der.


    profilbillede
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   13. feb 2016 99% af de krom malinger du kan købe, det er ganske alm sølv hvis du er heldig.. Eneste rigtige at gøre, er at skifte den ud.. Selv om det koster mere, så er det nok den eneste måde hvor du får det til at se pænt ud igen smiley

  • Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #6   13. feb 2016 okay mange tak. tør bare ikke give den crome maling oven på hvis det nu ses tydeligt det er malet

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #7   13. feb 2016 Jeg havde heller ikke gjort det smiley
    Der findes en "korrekt" krom lakering, men det vil nok koste det amme som en ny grill, da det er meget få der tør male det..
    Er noget med at man skal male 2 PERFEKTE lag sort, uden slibning eller noget som helst, og derefter et aktivator lag, og så "male" det med rent vand, for at kromen kommer frem smiley


  • Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #8   13. feb 2016 okay.. men så må jeg jo nøjes med den som den ser ud indtil jeg kan bestille en ny.. men ellers mange tak for hjælpen smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #9   13. feb 2016 Så lidt da smiley
    Det er bare om man kan leve med sådan en lille fejl.. Det er muligt andre sjældent ser det, men man vil altid selv se det hver gang man går forbi smiley


  • Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #10   13. feb 2016 kan heldigvis kun se det hvis jeg kommer tæt på.. det jo ikke så stort. ser det ikke hvis man er en halvanden meter fra den

Kommentér på:
Repration af flænge/ridse i chrom frontgrill

Annonce