{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

ud spartling af side lister ? {{forumTopicSubject}}

hey..

Jeg skal til at spartle mine lister ud hele vejen rundt på bilen men spøgsmålet lyder ! hvad skal jeg gøre det med for har læst så mange steder at man skal bruge spartel og nogle siger tin og svejse osv.!!!

"kanten" på bilen er ikke dyb så det vil være dumt at svejse.. men hvad spartel og ja ?

mvh nicolai

ps. har søgt i forum så lad VÆR med at skriv det shit!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ud spartling af side lister ?
  • #1   28. jul 2006 Jeg ville bruge spartel.. og så fyld lidt hærter i.. og så ikk for meget på af gangen.. så ska det nok gå =)

  • #2   28. jul 2006 da vi fjernede sidelister på min brugte vi jernspartel!.. og bagefter finspartel til finishen, der er ikke sket noget med det endnu 2 mdr efter..


  • #3   28. jul 2006 Jeg er selv igang med at spartle ud, hvor listerne har siddet... jeg bruger glasfiberspartel og til sidst finspartel... det fungere fint...

    Det skal bare ikke ha lov til at trække vand og fugt, for så kan det revne senere...


  • #4   28. jul 2006 Hvor dybt snakker du om? Hvis det ikke er alt for dybt, burde man da godt kunne tinspartle (mega hårdt) det, og derefter finspartel..

    Men en anden ting er - Kan man ikke bare fylde det op med glasfiber måtter med polyester på ? Eller vil det ikke kunne holde...??


  • #5   29. jul 2006 Det rigtigt..
    Du har tilsyneladende rimeligt godt styr på pladearbejde, så du vil ikke have problemer med at svare.

    Ville du bruge 2mm plade til at lukke 'sidelisterne'? Hvis man nu ikke kan lave plade arbejde 100% korrekt, kan man så ikke bare svejse pladen på, så der bliver en fordybning på 1mm og så fylde det op med glasfiber spartel ? Eller vil det svare til at fylde det op med glasfiber fra starten af?


Kommentér på:
ud spartling af side lister ?

Annonce