{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rudetoning
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   25. jul 2016 I gaar havde du ikke raad til at faa din bil hentet da den brudte sammen og nu skal du have lavet luksus ting ?
    Fandt du en krukke guld ved vejkanten mens du stod og ventede ? smiley
    Mht toning,saa spoerg efter et godt sted i stedet for,alle kan montere toning,ikke ret mange kan goere det perfekt smiley


  • #2   25. jul 2016 det er skam først til den nye månede at der skal ordnes det, og kan ikke se hvorfor sådan en kommentar skal skrives, nej havde ikke råd igår, har heller ikke råd indtil d.1,
    har været rundt omkring og spørge men de fleste beregnet mine meget små sideruder som samme pris som mine sideruder oppe foran
    og self, skal det være en som er god til det, eller et godt sted


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   25. jul 2016 Fordi dette er et aabent forum og man kan skrive lige hvad man har lyst til,ved du ikke hvad en smiley er ? smiley ;) smiley
    Det tror jeg alle steder goer,det er ligegyldigt om ruden er 45x50cm eller 35x40cm,det er tiden og ekspertisen der koster smiley


  • #4   25. jul 2016 jo kender godt til smileys, men man kan godt holde sig til emnet som der skrives om, jeg spørg om noget, og spørg ikke om jeg har penge igår eller om jeg har nu, det er jo ikke noget vigtigt når jeg alligevel ikke skal ha det lavet før jeg engang har penge, men jeg vil da stadig ha fundet et sted til den tid jeg skal ha det ordnet så jeg ikke skal gå og lede når jeg har penge

  • #5   25. jul 2016 Alle beregner de små som en rude også. Så slut prisen bliver jo det samme om de tager for de små eller bare giver en fast pris da det stadig er beregnet efter antal rider i alt.

  • #6   25. jul 2016 jeg havde fundet et sted på et tidspunkt hvor de var billigere med de små ruder, men den side jeg fandt blev lukket ned på fb så kunne ikke nå at finde dem da jeg ikke kunne huske navnet smiley

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #7   25. jul 2016 Selvfoelgeligt er det vigtigt,jeg vil jo ikke sidde og anbefale dig et sted hvis du saa dukker op og forventer at faa kredit som du gjorde i gaar,ingen arbejder gratis,det goer du forhaabentligt heller ikke selv.
    Og jeg kan ikke gaette at du ville vente til den foerste,har desvaerre ikke en krystalkugle.
    Tror ikke du finder nogen hvor det er rudens pris der er afgoerende for prisen.
    Koer da til et daeksparker traef en aften og se kvaliteten paa andre folks arbejde og hoer dem ad hvor de har faaet det lavet,moedes de ikke stadig paa havnen i Esbjerg ?


  • #8   25. jul 2016 Det er arbejdstiden der koster, ikke folien

  • #9   25. jul 2016 vi har vores træf ved biltema og et phus og et klubhus, da vi ikke på færdes ved havnen også fordi nogen køre ræs selvom vi har vores lovlige arrangementer, men selvfølgelig har jeg ike tænkt at få ordnet ruderne før der er kontanter til det, men det igår, det var jo en nødsituation, hvor jeg fandt ud af min vejhjælp ikke var med i min nye forsikring, og pga. dagen og tiden ville det simpelthen være for dyrt til at kunne betale det på stedet, derfor jeg ledte efter en der kunne hjælpe, hvor jeg så fik nogle gode svar på jeg godt kunne køre hjem bare med en rimelig fart, så den kunne blive kølet af ved hjælp fra vinden, og det gik så også meget godt, og bilen er nu på værksted og har aftalt betaling til d.1 og har fået bestilt vejhjælps pakke så jeg er sikker på jeg har noget til hvis der sker noget smiley

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #10   25. jul 2016 Ja normalt bruges din blaeservinge kun naar du holder stille,men godt at hoere at hoere det gik godt smiley

  • #11   25. jul 2016 jeg kom ihvertfald hjem og fik sat bilen ved mekaniker, og ka få min bil allerede imorgen, da han er nyåbnet i 2015 hvor han køre med de billigste priser i min by, samtidig ordnet han håndbremsekabler og divers ting som skal fastspændes uden beregning

  • #12   4. aug 2016 Hvis ikke du har fundet et sted endnu, kan jeg fortælle dig at det koster 1500kr ved Trimcar i Aarup, du skal dog køre en lille time for det.

Kommentér på:
Rudetoning

Annonce