{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

M_B
M_B
Tilmeldt:
9. jun 2013
Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 7

Nyt forsæde til Ford Mondeo {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en ford mondeo turnier IV Titanium 2.0TDCI fra 2010 hvor der er sprunget en fjeder i ryglænet på førersædet.
kan det laves? eller skal der et nyt sæde til..?

Jeg har prøvet div. brugt-sider og søgt google tynd for at finde nogle der sælger sådan et.
Kender i nogen sider hvor man kan finde sådan noget?
Det skal være i meget god stand, helst nyt..
Men skriv endelig links til de steder i kender..
på forhånd tak!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt forsæde til Ford Mondeo
  • #1   30. jul 2016 Hej MB. Det må åbenbart være en sygdom på de her 2008-2010 Mondeo Titanium modeller, for jeg har ligeværet igennem det samme. Pisse træls.

    Meeennn... Vi fik lavet mit og har kørt med det er par dage og det ser ud til at holde.

    Højst sandsynligt så ligger den ende som er knækket af i bundet af sædet et sted, så når du har fundet det, så svejser du dem sammen og giver den ekstra forstærkning så det holder og montere det på igen. Selve operationen er nem nok optager ca 30min. Det er nemmest når du har pillet sædet ud. Og det med at finde et sæde med samme betræk er svært, har selv ledt landet tyndt efter det.

    Dog er system det er lavet på ens med andre mondeo'er, så evt find et hos en hugger og tag den del du skal bruge.

    Held og lykke med det og kontakt mig gerne hvis du vil vide mere.


  • M_B
    M_B Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 7
    #2   30. jul 2016 okay, tak, det vil prøve..:P


  • #3   30. jul 2016 Prøv at give www.fordautoophug.dk et ring, de har meget mere end der står på hjemmesiden.

  • #4   31. jul 2016 Ja det var også en mulighed, dog tror jeg at de kun vil sælge et hel sæde. Men prøv at finde et stk der er knækket af og svejs det sammen. Det skal nok holde. Evt kontakt Ford og hør om de sælger det løst. Hvis de gør så sørg for at få reservedels nr og søg om det skulle være billigere på eBay ??

Kommentér på:
Nyt forsæde til Ford Mondeo

Annonce