{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.802 visninger | Oprettet:

Lasse K
Lasse K
Tilmeldt:
20. sep 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Polo 6R Bluemotion 2010 underlæbe {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig her. Jeg har knækket et stykke af forkofangeren på min Polo Bluemotion og skal have anskaffet mig en ny del. Mit lokale værksted siger dog, at jeg muligvis skal skifte hele forkofangeren, hvilket jeg ikke helt forstår, da det for mig ser ud som om det er en separat del der er knækket, som ikke sidder sammen med resten af kofangeren. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder sådan en, som er vist på billedet? (Tilfældigt billede fra internettet, ikke min egen bil.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo 6R Bluemotion 2010 underlæbe
  • #1   20. sep 2016 Ring til VW forhandler og hør om man kan købe delen for sig

  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   21. sep 2016 Problemet er jo at jeg har været ved min lokale VW som selv var i tvivl om det smiley

  • leif g
    leif g Tilmeldt:
    okt 2011

    Biler: 2 Svar: 29
    #3   28. feb 2017 vildt nok de siger muligvis de kan sgu da bare gå ind i reservedele. skriv dit stelnummer ned gå til reservedels skranken og sig du skal have bluemotion skørter til din front kofanger kan sikkert kun købes som et set


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   1. mar 2017 De fandt aldrig ud af det. Men det gik så sådan, at jeg blev påkørt kort tid efter jeg skrev det her, så fik skiftet hele kofangeren på modpartens forsikrings regning. smiley

Kommentér på:
Polo 6R Bluemotion 2010 underlæbe

Annonce