{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning på blød affjedret bil
  • #1   27. okt 2016 Sæt farten ned over bump på vejen, så gynger den knap så meget.
    Du kan også sætte farten op til en 70-stykker, så gynger den ikke så mange gange før den stopper med at gynge, da du så har ødelagt det i stedet for.

    Ej, køb et sæt fjedre OG dæmpere som passer til det du gerne vil have og få det monteret - men stadigvæk, så sæt farten ned over bump - de er ikke beregnet til at køre over med høj hastighed.


  • #2   27. okt 2016 Kører med Eibach Sportline fjedre og originale dæmpere på min Leon, det kan jeg godt anbefale, det kører super sammen med 18"

  • #3   27. okt 2016 Biil

    Er den meget sænket den du har?


  • #4   27. okt 2016 For ikke så længe siden fik jeg sænket min Vectra C 40mm med en komplet Vogtland undervogn (fjedre og dæmpere), og jeg er ekstremt tilfreds. Det er virkelig en lækker undervogn nu, sænkningen kan ses men er ikke på nogen måder ekstrem. Jeg støder ikke på noget nogen steder.

    En bonus er at din bil også bliver meget mindre sidevindsfølsom eks ved motorvejskørsel. Da min Vectra er en stationcar har den tidligere været meget dårlig til at håndtere sidevind og blæsevejr generelt. Men det er helt anderledes nu.

    En Vogtland undervogn ligger i den bedre klasse af undervogne, og jeg gav ca 4500.- kr for min. Eibach er også et mærke i den bedre klasse.


  • #5   27. okt 2016 Ruh takker. Hvor har de filialer henne?

  • #6   28. okt 2016 Vogtland kan man købe hos diverse stylingforhandlere i Danmark men det er billigere som privatperson at købe det direkte hos Vogtland selv. Rent fysisk er de placeret i Hagen i Tyskland.

    De har en fin webshop på deres side hvor man kan finde det man skal bruge. Forsendelse er ikke noget problem til DK, og man har varerne ca 4-5 dage efter man har bestilt.

    http://www.vogtland.com/de/





Kommentér på:
Sænkning på blød affjedret bil

Annonce