{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.047 visninger | Oprettet:

Peugeot 208 interiør - Carbon folie eller ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Har idag været nede og hente min Peugeot 208 Active BlueHDI der skal bruges som en billig pendler vogn den næste håndfuld år.

Er dog ikke super pjattet med det blanke plast i kabinen, egentlig primært pga at det skinner kraftigt alt efter solen i min sidde position.

Regner derfor med at der skal noget folie på, men hvad vil folk mene der er pænest til sådan en kabine, er carbon folie lidt for meget "gejl" til sådan en eller ?

- Drejer sig om dørsiderne rundt om håndtaget etc, kanten oppe i toppen af instrumenteringen bla.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 208 interiør - Carbon folie eller ?
  • #1   27. maj 2017 Ærgerligt du ikke købte en med CarPlay hvis du har iPhone men tillykke med den smiley
    Synes det blank sorte er super flot, men det bliver let ridset, havde selv overvejet mat sort folie men blev ikke til noget


  • #2   28. maj 2017 Kommer aldrig til at bruge Carplay, men tanken har en del nævnt smiley

    Matsort har jeg også overvejet, men syntes måske at carbon gav lidt mere "liv/tekstur" - Skal ihvertfald bare have det genskin på det blank sorte væk, men det skal trods alt også se ordenligt ud.



    profilbillede
  • #3   28. maj 2017 Du må gerne opdatere med resultatet ihvertfald smiley
    Ja tænkete godt på det måske bliver lidt ens og kedeligt men ved hellere ikke hvordan Carbon folie kommer til at se ud smiley Vores Mercedes havde Carbon lister og det så super godt ud


  • #4   21. jul 2017 Børstet stål vil se godt ud smiley

Kommentér på:
Peugeot 208 interiør - Carbon folie eller ?

Annonce